Ja die bak wordt echt mooi, maar mag nog flink groeien 😉Mooi sfeertje al, die bosbak. En mooie foto's van je bewoners.
En de slakkenhuisbewoners zijn inmiddels ook gearriveerd zie ik...
Echt een bos om te zien. Ik ben heel benieuwd wat er nog meer bij komt behalve je garnalen. Ik vind het sfeertje echt prachtig...Even totaalfototje, begint al lekker te groeien 😊Bekijk bijlage 311699
Ik wilde eigenlijk een schooltje citroen tetra's, maar nu heb ik gelezen die die eigenlijk een zwemlengte van 80cm willen, dus nu weet ik het even niet meer, heb nog aan galaxies gedacht, maar die vond ik in het echt wat klein... Iets groter zijn de gold en fire ring danios, wow wat zijn die mooi. Maarja willen graag een zwemlengte van 90 cm 😵Echt een bos om te zien. Ik ben heel benieuwd wat er nog meer bij komt behalve je garnalen. Ik vind het sfeertje echt prachtig...
"In het bos wonen wilde dieren, in het bos, in het bos...."
Hier wat ideeën van Aquainfo (met filter op 60cm).Thanks allemaal! 😀
Ik wilde eigenlijk een schooltje citroen tetra's, maar nu heb ik gelezen die die eigenlijk een zwemlengte van 80cm willen, dus nu weet ik het even niet meer, heb nog aan galaxies gedacht, maar die vond ik in het echt wat klein... Iets groter zijn de gold en fire ring danios, wow wat zijn die mooi. Maarja willen graag een zwemlengte van 90 cm 😵
Op het moment geen idee dus.... 😱😭
Ja echt he, ik heb ze bij de lfs gezien en dan is het net of ze fluoriserend zijn 😍 zodra ik ooit een groot aquarium heb komt hier zeker een grote school van in. Ook de goldring kleurslag is overigens heel bijzonder, maar op een meer natuurlijke manier 👍Zow goeiendag. Die fire ring danios kon ik nog niet maar idd wat zijn die mooi zeg!
Ik wil tzt bij mij de zuid amerikaanse tetras eruit hebben bij mij en aziatische visjes terug. Deze staan op de lijst...
Bekijk bijlage 311886
Ze zijn nog wat verlegen, zodra ik binnen een meter van de bak kom hangen ze krampachtig stil boven hun schelpje, maar als ik op de bank van een afstand naar ze kijk, racen ze door de bak en zijn ze de boel aan het verbouwen. Ik zal dit weekend eens het statief voor de bak zetten en wat gedrag filmen 👍Hoe doen de multi's het verder?
Wat een gave bakken!
Ik pik trouwens je lampen als optie voor m'n eigen toekomstige build.
Thnx!Prachtige bakjes heb je er van gemaakt!
Dankjewel, was overigens geen valse bescheidenheid, heb mn bril even schoongemaakt en nu ziet het er allemaal veel scherper uit😱🤣Nou, jij bent wel erg bescheiden hoor. Ik vind het een heel mooi filmpje, en deze versie van " Happy" vind ik erg goed en bovendien heel passend!
Jep, heb het heel eenvoudig gehouden:En weet je al welke " wilde dieren" er in jouw bos gaan wonen?
Dankjewel! een modern klarinet stuk van Eugène bozza, volgens mij geschreven in 1953. Het stuk heet claribel en doet me en beetje aan Eric Satie denken 👍Ook weer een prachtig filmpje, en je muziek vind ik geweldig. Welk stuk is dit?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.