V
viny boy
Guest
Mooi mooi 🙂
Jelle Touwen zei:Wat een mooie sloot. Zou ik ook wel willen hebben. Waarom ga je niet voor neontetra's? Zijn in een grote school net zo mooi als kardinalen, zijn goedkoper en passen beter bij de temperaturen voor de andere vissen. Rond de 22 graden.
rschiks zei:Jelle Touwen zei:Wat een mooie sloot. Zou ik ook wel willen hebben. Waarom ga je niet voor neontetra's? Zijn in een grote school net zo mooi als kardinalen, zijn goedkoper en passen beter bij de temperaturen voor de andere vissen. Rond de 22 graden.
Ik vind het doorgetrokken rood bij de kardinalen mooier. Qua prijs schelen ze niet veel. Ik gok dat ze net onder de euro komen.
Diesel1610 zei:rschiks zei:Jelle Touwen zei:Wat een mooie sloot. Zou ik ook wel willen hebben. Waarom ga je niet voor neontetra's? Zijn in een grote school net zo mooi als kardinalen, zijn goedkoper en passen beter bij de temperaturen voor de andere vissen. Rond de 22 graden.
Ik vind het doorgetrokken rood bij de kardinalen mooier. Qua prijs schelen ze niet veel. Ik gok dat ze net onder de euro komen.
Maal 200! haha. Erg mooi gedaan tot aan nu toe 🙂 ok, zelfs een beetje jaloers 😉
Ik denk dat als ik dat hier voorstel om zo'n zwenbad te installeren dat ik kan kiezen...
Of die bak eruit of ik 🙂
Stefke. zei:Zalig, is toch al wat drukker in de bak 😉
Wat ga je ze nog bij zetten kardinaal en nog iets ????.
Soortnaam altijd met een kleine letter. 😉 (Ik heb een opleiding gehad waar ik veel te maken had met wetenschappelijke namen. En mijn leraar hamerde er altijd dat soortnamen met een kleine letter zijn. Automatisch kijk ik daar nu altijd naar op dit forum).rschiks zei:Stefke. zei:Zalig, is toch al wat drukker in de bak 😉
P. Denisonii 40 stuks.
En het is inderdaad leuk om wat beweging in de bak te hebben. Overal waar je kijkt, al is het onder hout, of tussen planten, je komt altijd iets tegen.
Botia zei:Soortnaam altijd met een kleine letter. 😉 (Ik heb een opleiding gehad waar ik veel te maken had met wetenschappelijke namen. En mijn leraar hamerde er altijd dat soortnamen met een kleine letter zijn. Automatisch kijk ik daar nu altijd naar op dit forum).rschiks zei:Stefke. zei:Zalig, is toch al wat drukker in de bak 😉
P. Denisonii 40 stuks.
En het is inderdaad leuk om wat beweging in de bak te hebben. Overal waar je kijkt, al is het onder hout, of tussen planten, je komt altijd iets tegen.
Dat zal indrukwekkend zijn 40 Puntius denisonii. Indrukwekkend duur ook. 😉 Nou ja duurder dan compleet aquarium van een ander is. 😉
Botia zei:De Puntius denisonir is een hele mooie vis en als die steeds weer terugkomen moet je ze zeker nemen. veel mensen vinden ze wat te druk maar jou bak is zeer groot dus dan zal het wellicht meevallen.
Jelle Touwen zei:Voor 7 euro moet je ook al wel aan denisonii kunnen komen. Hier in de buurt in elk geval wel. Dat scheelt heel wat als je er 40 wil hebben.
Dat is welk erg weinig. En deze komen iig dan niet bij een reguliere grothandel vandaan maar eigen import.Jelle Touwen zei:Voor 7 euro moet je ook al wel aan denisonii kunnen komen. Hier in de buurt in elk geval wel. Dat scheelt heel wat als je er 40 wil hebben.

Lovevissen123 zei:Mooie bak
Hoe gaat het nu mer de bak
Foto?![]()
.Botia zei:Als je zo bang met voor slakken waarom dan geen Clown Botia's?. Een vis die je in een groep moet houden in bakken vanaf 2 meter. Je moet ze afwisselend voeren en elke slak die ze tegen komen gaat er ook aan. (ook appelslakken)
In een vier meter bak hebben deze genoeg ruimte om elkaar uit de weg te gaan. Botia's zitten ook graag onder stukken hout e.d terwijl Corydorassen dit veel minder hebben.Jones zei:Dat lijkt me niet zo handig i.c.m. 70 kleine Corydoras. Zij zijn niet opgewassen tegen clownbotia's. Ambastaia sidthimunki is een beter alternatief, maar ook dat wil niet altijd goed gaan.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.