Akva 200*60*60 van TonHageraats


Dank jullie.
Een slechte foto, maar het is het idee wat telt :)
 
Leuke vissen zijn dat Ton! Heb ze zelf ook gehad. Heel erg leuk maar ze laten zich vaak in een hoekje duwen door andere bodemvissen. Vooral als ze jong zijn zoals jouw dieren moet je ze een beetje in de gaten houden qua voedsel. Heel erg leuk zijn ze!
 
DSC00912_1.jpg
DSC00913_1.jpg
DSC00914_1.jpg


DSC00915_1.jpg
 
Dank je John, ik ben er ook steeds meer tevreden over ( helemaal zal nooit worden :cool:)
 
Dat ziet er mooi en gezond uit Ton.
 
 
Heel mooi!!!

Je hebt je maanvissen niet goed opgevoed, het leek net of hij een boer liet. Zo rond 1 minuut 10.:D
 
Mooie platen weer, Ton!
Staat er keurig bij.
 
bak staat er zeer mooi bij Ton om bijna jaloers op te worden:6

groet

jaap
 
Dank jullie wel.
In December is de huiskeuring van AV Black Molly, en ik heb me daar voor ingeschreven, dus nog een 8 weekjes om de puntjes op de "i" te zetten.
Te beginnen met de techniek te verbergen.
 
Hallo Ton ,
prachtige bak heb je ,
Zou je voor mij een foto kunnen maken hoe de stabilisatie stangen gemonteerd zitten , ik heb namelijk dezelfde bak gekocht echter zijn deze stangen ivm achterwand los bij geleverd(2de hands)'
alvast bedankt
Gr Henk
 
Dank je Henk.
Aan de bovenkant van de bak zowel voor als achter zijn 2 glazen stukjes gemonteerd waar de stabilisatiestangen ingehaakt worden.

2016-10-15 10.10.17.jpg
2016-10-15 10.10.09.jpg
2016-10-15 10.10.09.jpg
 
Mooi Ton,ook prima ingericht.Kan je zo maar eens een prijs mee pakken.
 
Hoi ton , bedankt voor de snelle reactie , liggen deze gewoon los of zit er een dot kit tussen
gr Henk
 
We gaan het mee maken Alex :juggle:
Zelf zie ik er nog wel wat "foutjes" in maar het feit dat ik ze zelf zie kan ik dat nog wat aanpassen.
 
Hoi ton , bedankt voor de snelle reactie , liggen deze gewoon los of zit er een dot kit tussen
gr Henk
Nee geen kit of wat dan ook gewoon los erin gehaakt.
 
Een wat fletse film, maar leuk om te zien hoe deze opgroeiende manen in het late zonnetje en een pas verschoonde bak met elkaar omgaan.
Geen manen maar hanen gedrag.

 
Dat was weer genieten Ton!
 
DSC00937_1.jpg
 
Prachtig beestje Ton!
 
Dank.
L010a Rineloricaria sp. red. op een Nymphea glandulafera blad, lekker in het "zonnetje" te chillen.
 
Sommige dieren bezorgen mijn kippenvel, omdat ik ze zo prachtig vind.
Jouw maanvissen hebben dit effect ook. Gewoonweg prachtig!
 
Dan hoop ik je nog zeker 10 jaar lang kippenvel te bezorgen ;)
 
Dat hoop ik ook, en ik hoop het tegen die tijd zelf ook te kunnen doen. Ooit heb ik plaats voor manen.
 
Ton ik ga jou binnen enkele weken eens contacteren om te luisteren of jij snoeiafval op overschot hebt! :br: Ik ben verliefd op je inrichting en plantenbestand!
 

Terug
Bovenaan