sschot
Well-known member
De video is (nog) niet zichtbaar. Heb je hem wel openbaar staan?
Oops, nu wel als het goed is
De video is (nog) niet zichtbaar. Heb je hem wel openbaar staan?
Ik ben benieuwd hoe nu de stroming in de bak is.
Dat is netjes. En met de Discus is een rustige flow juist wat je wil neem ik aan.Dit geeft een mooie en rustige flow in de bak, maar er gaan wel heel wat litertjes per uur rond in de bak. Heb niet gemeten maar had eerst ff een slang met emmer gebruikt voor de lijmresten te spoelen. Deze was in ieder geval dik binnen 1 minuut vol, dus netto 600 liter plus. Ik heb het niet opgemeten om het exact te weten, maar ben tevreden.
Nu nog de linker kant van de bak voor de andere unit. Eigenlijk kan ik dan pas goed zeggen hoe de totale flow is, maar nogmaals ik ben niet ontevreden
Dat is netjes. En met de Discus is een rustige flow juist wat je wil neem ik aan.
Misschien dat ik dit ook eens moet overwegen. Ziet er nog eens netjes uit ook.
Ja inderdaad, iets om me tijdens de donkere maanden in te verdiepen. Het ziet er gelikt uit en is ook nog eens handig.Nicole, jij bent daar handig genoeg voor, dus zou het zeker doen.
En mijn ervaring is, dat ik de bodem nooit hoef te zuigen. Dus ik zou als ik jou was ook een aftapkraan maken.
Kraan open en water loopt gelijk uit de bak.
Niks aanzuigen enz.
Paar kranen op het pvc. En je kunt zo je filters weg halen.
Je kunt hier op het forum genoeg voorbeelden vinden.
Ik ga alleen even lekker mierenneuken. Je had bij het lijmen de letters op het pvc naar achteren moeten doen.
Tevens als je de andere kant ook in pvc gaat doen, kun je overwegen om links en rechts samen te voegen in 1 lange horizontale buis in de bak. Met meerdere uitstroom openingen.
Albert @Fozzy heeft die constructie ook.
voer jij ze wel eens uit de hand?
Filmpje 😀Altijd...
Wat een plaatje zeg! Erg erg mooi dit!
Hoe vaak ververs je het water?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.