Cornelius
Well-known member
Dank je wel voor de tip, ik zal de volgende keer proberen of Hemianthus callitrichoides hier geschikt voor is.
Het matje werd een beetje te dik, dus hoogste tijd voor de heggeschaar voordat de onderkant gaat 'stikken'Dat is een mooi matje Corne en daarmee bedoel ik de planten in de bodem en niet wat er drijft hoor😉
Ja, er zijn wel meer shops die het verkopen maar die vragen allemaal de hoofdprijs.Ik heb het dus niet maar deze zaak wel:
https://www.onlineaquariumspullen.nl/nl/tropica-koraalmos-op-mat.html
Even snel een pic voor het snoeien. Ze liggen nu in de groencontainer omdat ik er geen ruimte voor heb. Best zonde eigenlijk.
Maar ja, snoei is groei
Bekijk bijlage 272449
Shit! Zonde...Even snel een pic voor het snoeien. Ze liggen nu in de groencontainer omdat ik er geen ruimte voor heb. Best zonde eigenlijk.
Maar ja, snoei is groei
Bekijk bijlage 272449
Nou, er is voorlopig nog niet zoveel te zien. Bak is nog steeds in ontwikkeling.Mooi op kleur! Ben heel benieuwd naar een nieuwe overzichtsfoto
Vooralsnog 😛Dat klinkt goed, we wachten geduldig 😀
Txs John. In dit bakje probeer ik voeding uit in verschillende concentraties en samenstelling, om te bekijken welk effect het heeft op groei, kleur en ontwikkeling.Schitterend Corne
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.