Cédric Vleminckx
Well-known member
Net een plaatje uit een tijdschrift!
Oehhh Nice!
Nou idd, nu een beetje beter onderhouden...Ziet er weer fris uit Corne
Arme plantjes! They never saw it coming 😀Even een Phone-pic want de schaar gaat er over heen
Zekers, soort 'man met de zeis' verhaal 😀Arme plantjes! They never saw it coming 😀
Je verontschuldigen omdat je planten het zo goed doen, dat hoeft niet hoor 😉en de omhoog stijgende zuurstofbelletjes die aan de oppervlakte drijven van de assimilatie.
Ziet er heel mooi uit. Heb je hier nu die verlichting van ome Ali boven hangen?
Geef je mij effe de gegevens van die verlichting Cornelius.? Ik bedoel linkje ofzo dat ik evt daar ook kan kopen.
Thx
Woaw, echt prachtig werk dit hoor!
Geef je mij effe de gegevens van die verlichting Cornelius.? Ik bedoel linkje ofzo dat ik evt daar ook kan kopen.
Thx
U heeft PM met de link-Is het trouwens in hoogte verstelbaar?
- is het echt zo gammel staande? Net erboven zal bij ons een kast komen die regelmatig open en toe gaat dus er kan wel eens tegen geduwd worden...
Dank UWoaw, echt prachtig werk dit hoor!
Dank U
Het is niet zo bijzonder hoor.
hahahaNou niet slecht voor een beginner hoor 😀 😀 😛
Het is al een tijdje terug maar wat een plaatje!Ik wil graag een aantal foto's delen van de dingen waarmee ik bezig ben, of bezig ben geweest.
Allereerst 3 foto's van juwel Lido
Bekijk bijlage 81204
Bekijk bijlage 81205
En dit is de laatste foto van de lido. heb 'm inmiddels verkocht
Bekijk bijlage 81206
Ik houd mijzelf bezig met het emersed opkweken van aquariumplantjes. Zowel voor wabi kusa als voor Dry-starts Dit is een schaaltje met Micranthemum Monte Carlo. Hier knip ik dan stekjes van en gebruik deze voor een Dry-start.
Bekijk bijlage 81207
Hieronder een mooi voorbeeld hoe de wortelstructuur moet zijn bij een Wabi kusa die gebruikt gaat worden in een aquarium.
Bekijk bijlage 81208
En als laatste een foto van mijn inzending voor de (Nordic Hardscape challenge 2016) Van de 160 inzenders was ik 66e.
Bekijk bijlage 81209
Bedankt voor het kijken
tot overmaat van ramp draadalg in een mooi mosje
dmv een drystart. Ik heb goede moed dat de draadalg daarmee dood gaat.
Dus over een paar maanden weten we meer...
2 magneetventielen. 06-03 besteld en 20-5 eindelijk binnen...
Het is dan wel erg goedkoop ($ 6.46 per stuk incl verzenden) maar je moet geen haast hebben 😆
Bekijk bijlage 298998
Uhh, geen idee. Deze gebruik ik altijd. En op het stikkertje staat 220 - of bedoelde je dat niet?Heb je met reden gekozen voor een 230 variant?
bepaal je zelf, als je kiest voor alieexpres standaard is het in de regel 14 dagen. d2 magneetventielen. 06-03 besteld en 20-5 eindelijk binnen...
Het is dan wel erg goedkoop ($ 6.46 per stuk incl verzenden) maar je moet geen haast hebben 😆
En op het stikkertje staat 220 - of bedoelde je dat niet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.