(zal er eens een leuk stukje over schrijven )
Staat er niet al iets sticky hierover?
(zal er eens een leuk stukje over schrijven )
Jazeker, maar een extra aanvulling/uitbreiding op mijn bestaande tekst is alleen maar extra informatiefStaat er niet al iets sticky hierover?
Erg mooi Corne.
TxsEerder prachtig.
Ziet er super uit.
Hoi Corné, nieuw projectje? ☺️
Mooi begin zo iig.
Is die bak zelfbouw? En mag ik vragen waarom je een open bak heb gekozen ipv een dichte?
Een open bak maakt mosjes groeien veeeel lastiger. Zeker op alles behalve je achterwand...
Klopt. Er komen geen bewoners in. Héél misschien wat uitgesorteerde vuurtjes. Maar dat is voorlopig niet aan de orde.Vermoed dat dit en riparium word zonder dieren op het landgedeelte met een lekkere scape.
Wat voor pompje heb je gebruikt om je moswand vochtig te houden.
Dit is 60x30x30Wat zijn de afmetingen van je riparium?
Leg je het snoeiafval gewoon ertussen?aantal stukjes nieuwe mesh vol te laten groeien.
Ditmaal heb ik 2 stukjes gaas op elkaar geplaatst waar ik het snoei afval tussen heb gestopt. De randen heb ik met een stukje draad aan elkaar vast gezet.Leg je het snoeiafval gewoon ertussen?
Met zulke kleine stukjes is het natuurlijk wel veel makkelijker om bij elkaar te houden. Trekken je garnalen het er niet tussenuit? Hier ook enkele (grotere) soorten die gewoon wat "rondhangen"Mos hoeft per definitie niet ergens op/aan vastgroeien.
nee hoor, garnaaltjes blijven er vanaf.Met zulke kleine stukjes is het natuurlijk wel veel makkelijker om bij elkaar te houden. Trekken je garnalen het er niet tussenuit? Hier ook enkele (grotere) soorten die gewoon wat "rondhangen"
Welke is dat? Tijd om je Latijnse talenknobbel aan het werk te zettenIk snoei af en toe het levermos
Netjes.nee hoor, garnaaltjes blijven er vanaf.
Eerst weer in de blender dan met yoghurt?gebruik alles voor een drystart
Yep, en dan alles onderkliederen 😆Netjes.
Eerst weer in de blender dan met yoghurt?
Dat doet vriend Google voor mij hoor:Welke is dat? Tijd om je Latijnse talenknobbel aan het werk te zetten
Is wel duidelijk wat jij het leukste deel vindt om te doenYep, en dan alles onderkliederen 😆
Ah die. Ik heb de nepper (Lomariopsis lineata) maar ipv snoeien trek ik daar af en toe gewoon een stuk vanafDat doet vriend Google voor mij hoor:
https://www.aquainfo.nl/artikel/monosolenium-tenerum-levermos/
Daarom heb ik ook niet zoveel grammen nodig voor een stockoplossing en is de kostprijs per halve liter erg laag: 44 cent exclusief 500 ml omosewater. Van zo'n flesje doe ik op mijn bakje van 65 liter 16 weken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.