Ja hoor. Als je iets wilt weten vraag je maarNou bij jou moet ik dus zijn voor de planten
Op hoeveel % heb je hem nu gezet?De belichting van de onderste bak stond maar op 70%... foutje. Vond het al zo vreemd dat er zo weinig kleur op kwam.
Ja groeit enorm en ik zie zelfs al uitlopers aan de achterkant van het bakje.Zo te zien ben ik niet de enige waarbij dat hairgrass mini als een gek groeit!
Nee, niets, nada, noppes. Nou ja, als je goed kijkt zie je wat aanslag op de ruit zitten maar dat mag eigenlijk geen naam hebben.Heb je nou helemaal geen enkele last van alg? Met die open bakjes krijg ik altijd kalkaanslag maar heb jij daar ook last van?
Ik heb het voorlopig zo laten staan. Als ik nieuwe uitlopers zie ga ik het weer langzaam opbouwen naar de volle 100%Op hoeveel % heb je hem nu gezet?
Dat op -en afbouwen qua percentage, doe je dat op gevoel, of zijn daar ook regels voor?ga ik het weer langzaam opbouwen naar de volle 100%
Ja, ook ik vind de Fox een prachtige mos. In mijn beleving is de fox makkelijker te houden dan de andere soorten fissidens. De fontanus houd ik alleen maar mooi met voldoende licht en veel CO2Ik ben erg gecharmeerd van die fissidens Fox, is die veel lastiger dan de Fontanus?
Op gevoel. In het begin natuurlijk via een schema: elke week een standje hoger, samen met de CO2.Dat op -en afbouwen qua percentage, doe je dat op gevoel, of zijn daar ook regels voor?
Als je bv. een nieuwe scape start, zet je hem dan meteen 5 a 6 uur op 100% of begin je met zeg maar 60 of 70%?
Graag gedaanDank je wel voor deze informatie, zet ik in mijn documentatie
Dat is een Alternanthera rosaefoliaErg mooie bakken !
Mijn favoriet is de eerste met de rood oranje plant 🙂 . Welke soort is het ?
Yep, knallen met die handel.Erg mooi en flink wat co2 als ik het zo bekijk Cor
Je schaar is inmiddels scherp?update
Ik moet 'm wel vaak slijpen door het vele gebruik 😀Je schaar is inmiddels scherp?
Dit is bijna niet meer te doen met de schaar, hahahaIk moet 'm wel vaak slijpen door het vele gebruik 😀
Ja het groeit hard, maar vergeet niet dat de afstand van bovenkant soil tot de oppervlakte maar 16cm is...Dit is bijna niet meer te doen met de schaar, hahaha
Gaat waanzinnig hard in 10 dagen tijd 🙂
Ja, das waar, maar het geeft wel aan dat je bakken biologisch goed in elkaar zitten 🙂Ja het groeit hard, maar vergeet niet dat de afstand van bovenkant soil tot de oppervlakte maar 16cm is...
Dus daar zit je zo aan natuurlijk
Ja. met de juiste voeding en CO2 gehaltes gaat dat eigenlijk vanzelf.Ja, das waar, maar het geeft wel aan dat je bakken biologisch goed in elkaar zitten 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.