Nou, ik zal je vertellen dat ik mijn TOPSECRET bak inmiddels alweer heb afgebroken...
Ik heb teveel ideeën en te weinig ruimte voor nog meer bakken, dus moet ik soms lastige keuzes maken. 😀
Ruimte kun je ook creëren Cor😉
Nou, ik zal je vertellen dat ik mijn TOPSECRET bak inmiddels alweer heb afgebroken...
Ik heb teveel ideeën en te weinig ruimte voor nog meer bakken, dus moet ik soms lastige keuzes maken. 😀
Klopt, dat blijf ik zonde vinden. Heb je eindelijk alles mooi in model moet de schaar er weer overheen omdat het te groot gaat worden.Wat een verschil Cor na dat snoeien zeg. Eigenlijk best zonde van het bakje maar ja soms wil je wat anders.
Dank je, ik ben er ook erg tevreden overHeel mooi gegroeid tot nu toe! Prachtig om te zien
Ziet er prachtig uit zo, maar wat zijn we anders van jou gewend hé!
Ja, die subtiele belletjes zijn altijd fascinerend om te zien.Staat er heerlijk fris bij. En die mooie (subtiele) belletjes. Dat is de kers op de taart.
Txs, de hardscape is erg geslaagd voor dit kleine bakje.Erg mooi Cor en het oogt veel groter. Op hoeveel mg aan co2 zit je in dat bakje?
Even in de blender 😀 met het water waarin je het wil oplossen.Tip van de week:
je micro's (poeders) nooit te lang bewaren en altijd droog opbergen... Na een kwartiertje bikken heb ik alles weer tot poeder kunnen slaan. Het leek wel beton
Bekijk bijlage 258536
Even in de blender 😀 met het water waarin je het wil oplossen.
Creatief huishouden noemen ze dat.Echt een oplossing van een huisvrouw😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.