ik gebruik die van seraWelke gebruik je nu dan en hoeveel bellen geef je? Ik doe met 2 kilo op 200 liter zo n 5 maanden.
Ja hoop het ook zowiezo wel aantalO jee, ik hoop dat dat goed gaat Jan want anders zou dat zonde zijn zeg.
Hebben ze al een paar opgegeten?Ja hoop het ook zowiezo wel aantal
Hebben ze al een paar opgegeten?
Hopelijk is er nog iets te tellenJan durft ze volgens mij niet meer te tellen😉
js klopt nu is vis bestand ook wel compleet of mochten de brigiteas nog allemaal opgegeten worden daar wat groter scholen visje voorDat is ook een mooi groepje Jan.
ja volgens mij ook maar heb horen zeggen dat mijn bakje daar wat te klein voor is. en komen niet uit azie (op de gekleurde kweek varianten na dan denk ik)Volgens mij worden Maanvissen minder snel opgegeten Jan 😀 😉
ja weet ik, hoop dat er een aantal van de rasboras gewoon blijven leven en trouwens de drijfplantjes gaan momenteel ook niet heel erg goed zag ik gister ook aardig verslijmd dus volgende keer andere anti algen middel gebruiken 😱Ja dat was ook een grapje en je bak is inderdaad te klein daarvoor.
ja dat is zo, het middel heeft wel geholpen daar tegen alleen de neven schade is wel wat minder.Volgens mij ben je van de draadalg af als ik het zo bekijk Jan.
ja klopt hopen trekken de planten ook weer snel wat bijJa jammer van de bijwerkingen maar goed op het ook ziet het er stukken beter uit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.