ja heb ik ook besteld. maar gewoon uit nieuwschierig heid uit elkaar gehaald. Maar ben al achter de werking gekomen.Ik heb nog nooit zoiets vervangen dus kan je geen antwoord geven. Ik dacht dat je een nieuw apparaat had besteld namelijk.
achter de oppervlakte skimmerBalen Jan en waar zat die vast dan?
ja dat is ook zo, alleen kijken of ze een mannetje gourami hebben zitten en of ze hem uberhoubt hebben.Je hebt al de Gourami en de Annulatus dus ja ik zou deze dan denk ik weer uitbreiden. Anders ga je straks zo n mengelmoes krijgen.
Precies dat ?Netjes Jan en ik dacht eerst dat je nieuwe visjes had toen ik de post zag.
Ja en de vitatta's hadden ze ook niet zitten dus niks gehaald.Jan wacht toch maar op de Espei s![]()
![]()
ja zou kunnen maar dan dan had ik ook geen jongen kunnen krijgen lijkt meIk kan er geen antwoord op geven en ik zou dat navragen in een apart topic Jan. Misschien was het een vrij jonge vis en wordt het geslacht nu pas echt duidelijk.
dat gras achtige spul bedoel je
is een naald gras welke precies weet ik niet meerJa die bedoelde ik maar ik had je post gemist![]()
ben ze nu even aan het meten, punt alg ja beetje op de ramen en beetje penseel alg maar en op hout wat draad alg.Ik zie dacht ik ook groene puntalg en weet je alle waterwaarden zo Jan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.