Wat is er nieuw

Aqualantis Fusion 70 van Jan Fokke

Leuk al dat kleine grut Jan en nu hopen dat er wat het gaan overleven.

20200415_132622.jpg
20200415_132635.jpg

blijkbaar nodig aan vervanging toe. Alleen snap niet waarom het zo donker is aan die kant van membraam

Ik heb nog nooit zoiets vervangen dus kan je geen antwoord geven. Ik dacht dat je een nieuw apparaat had besteld namelijk.

Ik heb nog nooit zoiets vervangen dus kan je geen antwoord geven. Ik dacht dat je een nieuw apparaat had besteld namelijk.
ja heb ik ook besteld. maar gewoon uit nieuwschierig heid uit elkaar gehaald. Maar ben al achter de werking gekomen.

Zondag deze aansluiten tijdens waterwissel en nieuwe osmose apparaat draait al mooi. een hele verbetering.
20200416_190406.jpg

net gezien dat een van mijn knor gouramies zich vast gezwommen heeft en is overleden. Nu begint vis bestand toch wel heel erg uit te dunnen.

straks maar eens bij de lfs kijken of ze nog wat leuks hebben zitten.

Iemand nog een idee voor wat leuke visjes of leuk vis bestandje

Misschien is het handig om te zeggen wat je nu hebt.

Epiplatys annulatus 2 stuks
1 knor gourami
6 japonica garnalen
4 gobies

Je hebt al de Gourami en de Annulatus dus ja ik zou deze dan denk ik weer uitbreiden. Anders ga je straks zo n mengelmoes krijgen.

Je hebt al de Gourami en de Annulatus dus ja ik zou deze dan denk ik weer uitbreiden. Anders ga je straks zo n mengelmoes krijgen.
ja dat is ook zo, alleen kijken of ze een mannetje gourami hebben zitten en of ze hem uberhoubt hebben.
en wat is nog een leuke scholen vis die wat makkelijker te krijgen is dan de espei (daar wacht ik al 2 a 3 maanden op)

Ja ik wilde de Espei al zeggen maar ja dat gaat dus niet in jouw situatie. Zelf heb ik de Roze tetra in de 80cm gehad en dat is ook een leuk visje.

ja die wil ik wel het liefste maar ruinemans heeft ze steeds niet zitten dus dan wordt het al lastig

20200418_165254.jpg

extterne verwarming aangesloten.

Netjes Jan en ik dacht eerst dat je nieuwe visjes had toen ik de post zag.

Jan wacht toch maar op de Espei s :DD :DD
Ja en de vitatta's hadden ze ook niet zitten dus niks gehaald.
Maar is het mogelijk dat mijn vitatta vrouw een man is geworden visje begint toch duidelijk kenmerken te krijgen van een mannetje.
En zit steeds op de plek waar eerst nest was waar de andere eerst steeds was.

Ik kan er geen antwoord op geven en ik zou dat navragen in een apart topic Jan. Misschien was het een vrij jonge vis en wordt het geslacht nu pas echt duidelijk.

Ik kan er geen antwoord op geven en ik zou dat navragen in een apart topic Jan. Misschien was het een vrij jonge vis en wordt het geslacht nu pas echt duidelijk.
ja zou kunnen maar dan dan had ik ook geen jongen kunnen krijgen lijkt me

zonet ook een van mijn dood gewaande garnalen gespot. Weet alleen niet of het er nog maar 1 is of dat er nog meer rond zwemmen.

Vandaag een koppeltje Trichopsis vittata en nog 20 Trigonostigma hengeli besteld.

komt deze plant wat tw kort?

20200424_142457.jpg
20200424_142445.jpg

Ik zie dacht ik ook groene puntalg en weet je alle waterwaarden zo Jan?

Ik zie dacht ik ook groene puntalg en weet je alle waterwaarden zo Jan?
ben ze nu even aan het meten, punt alg ja beetje op de ramen en beetje penseel alg maar en op hout wat draad alg.

Ok, ik dacht wat korte groene algen op enkele blaadjes te zien namelijk.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan