jan fokke
Well-known member
water waarden laten niks vreemds zien
staan op vorige pagina.Wat zijn deze dan want dan kunnen we meekijken.
haha ja is bij dit aquarium nog niet gebeurd bij vorige grote wel eens dat het plons wasPlons en opeens heb je een catfish![]()
ja ga hem iets verlengen aan de rechter kantHeb je nu een lagere buis genomen dan Jan?
Ja klopt kwam aan de rechter kant net wat te kort komt ook omdat je de buizen van het filter niet mooi in de hoek kan stoppen omdat de gaten bij aqualants niet helemaal in de hoek zitten.Verstandig want met een korte buis over de achterwand krijg je niet wat je wil hebben denk ik.
Ik heb hem nu aangepast zal zo als licht aan is wel eens foto plaatsenJa jammer dat die gaten zo zitten en ik heb dat hier ook en dan kun je lastig tot in de hoek komen dus ik heb de spraybar ook tot waar die gaten beginnen.
ja was een best knutsel werkje maar het zit en lijkt te werken over tijdje zal ik het resultaat wel merkenEen hoop geknutsel lijkt me maar als het maar werkt.
Goed opgelost Jan
ja was een best knutsel werkje maar het zit en lijkt te werken over tijdje zal ik het resultaat wel merken
🤣...... eerste paar cm.
Nee ik laat het zo aan die kant heb ik geen problemen met de stroming dat had ik alleen aan de andere kant.Jan ik wil niet zeuren maar wellicht kun je hem links ook nog wat verlengen met bv een stukje filterslang? Zo heb je een nog breder bereik en aan de zijkant een betere stroming. Zelf heb ik zo bij een alternatieve spraybar met losse Eheim buisjes ze ook aan elkaar gemaakt.
ja oke maar dan zou ik er nog een stukjd spraybar bij plaatsen deze zelfde. Maar enige probleem is dat ze taps toe lopen aan de binnenkant. Dus dan past dopje niet meer.Ok, nou ja dan is het niet nodig maar op zich is met een stukje slang het vrij simpel aan te passen 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.