Wat is er nieuw

Aqualantis Fusion 70 van Jan Fokke

water waarden laten niks vreemds zien

Wat zijn deze dan want dan kunnen we meekijken.

Wat zijn deze dan want dan kunnen we meekijken.
staan op vorige pagina.
maar hier nog een keer
Screenshot_20200424-152533_Aquarium Note.jpg

Hoelang heb je er al last van want opzich zijn de waarden niet verkeerd maar het kan ook aan de circulatie liggen. Als de voeding niet overal goed komt kun je ook problemen krijgen.

ja al tijdje last van die misvormde blaadjes, je ziet overal in dd bak de blaadjes wat bewegen.

Het is aan jouw maar anders even een topic openen met info en foto s zodat je topic een beetje schoon blijft 😉

ja maar dan heb je straks 10 topics lopen en nu heb ik gewoon mooi centraal in 1 topic staan. Maar met mocht het echt problemen of zo zijn dan open ik wel andere

[SUP]
20200510_151319.jpg
[/SUP]

[SUP]Aan de lonker kant binnenkort even wat veranderen zodat er wat meer contrast ontstaat. Iemand sugesties voor een leuke middengrond plant. [/SUP]

Ja klopt wordt weer mooi gelukkig.
Hoor alleen nu steeds een tikkend geluid van mijn hydor verwarming. Ga me toch afvragen og dit kwaad kan?

even aan het prutsen met de spaybar zodat er rechts in de bak wat meer stroming komt.
20200516_095902.jpg

Heb je nu een lagere buis genomen dan Jan?

Verstandig want met een korte buis over de achterwand krijg je niet wat je wil hebben denk ik.

Verstandig want met een korte buis over de achterwand krijg je niet wat je wil hebben denk ik.
Ja klopt kwam aan de rechter kant net wat te kort komt ook omdat je de buizen van het filter niet mooi in de hoek kan stoppen omdat de gaten bij aqualants niet helemaal in de hoek zitten.

Ja jammer dat die gaten zo zitten en ik heb dat hier ook en dan kun je lastig tot in de hoek komen dus ik heb de spraybar ook tot waar die gaten beginnen.

Ja jammer dat die gaten zo zitten en ik heb dat hier ook en dan kun je lastig tot in de hoek komen dus ik heb de spraybar ook tot waar die gaten beginnen.
Ik heb hem nu aangepast zal zo als licht aan is wel eens foto plaatsen

Een hoop geknutsel lijkt me maar als het maar werkt.

ja was een best knutsel werkje maar het zit en lijkt te werken over tijdje zal ik het resultaat wel merken

Werkt goed zo te zien en je hebt dus meer geduld dan ondergetekende :DD :DD

Wat slim zo, om dat extra stukje eraan te maken!Anders heb je inderdaad die eerste paar cm waar geen stroming komt.

Jan ik wil niet zeuren maar wellicht kun je hem links ook nog wat verlengen met bv een stukje filterslang? Zo heb je een nog breder bereik en aan de zijkant een betere stroming. Zelf heb ik zo bij een alternatieve spraybar met losse Eheim buisjes ze ook aan elkaar gemaakt.

Jan ik wil niet zeuren maar wellicht kun je hem links ook nog wat verlengen met bv een stukje filterslang? Zo heb je een nog breder bereik en aan de zijkant een betere stroming. Zelf heb ik zo bij een alternatieve spraybar met losse Eheim buisjes ze ook aan elkaar gemaakt.
Nee ik laat het zo aan die kant heb ik geen problemen met de stroming dat had ik alleen aan de andere kant.

Ok, nou ja dan is het niet nodig maar op zich is met een stukje slang het vrij simpel aan te passen 😉

Ok, nou ja dan is het niet nodig maar op zich is met een stukje slang het vrij simpel aan te passen 😉
ja oke maar dan zou ik er nog een stukjd spraybar bij plaatsen deze zelfde. Maar enige probleem is dat ze taps toe lopen aan de binnenkant. Dus dan past dopje niet meer.

Of een stukje buis kopen en die mooi op de goede lengte maken en gaatjes boren 😉

Volgens mij is mijn hydor verwarming kapot, want water is nu nog maar 22 graden en staat ingesteld op 24,. Of moet hem omhoog draaien in temperatuur of dit helpt

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan