Even opdraaien en kijken wat er dan gebeurt Jan. Deze is vrij nieuw toch?
moet je nou altijd die osmose apparaat aan zetten of enkel dag ervoor tot hoeveel liters je wilt?
Dat ligt aan je apparaat, zelf maak ik 200 liter in 9 uur, dat maak ik 3 dagen van te voren en laat het opwarmen door de omgevingswarmte.maar duurt toch even voordat je je gewenste hoeveelheid hebt?
ik doe 50% wissel elke week . dan zou daarvan 25% osmose moeten zijn. zeg zo een 100 liter
dat duurt toch wel ff?
Ik heb een die 190 liter per dag doet, kleinste variant die er is. Maar als je een grotere neemt die kan sneller het gewenste water maken.maar duurt toch even voordat je je gewenste hoeveelheid hebt?
ik doe 50% wissel elke week . dan zou daarvan 25% osmose moeten zijn. zeg zo een 100 liter
dat duurt toch wel ff?
Ik heb een die 190 liter per dag doet, kleinste variant die er is. Maar als je een grotere neemt die kan sneller het gewenste water maken.
Oke duidelijk dank voor je uitleg,Dat ligt aan je apparaat, zelf maak ik 200 liter in 9 uur, dat maak ik 3 dagen van te voren en laat het opwarmen door de omgevingswarmte.
Aha ja ik vind het niet zo erg om het een dag of 2 van te voren aan te zetten. maar ik dacht je moest het altijd aanlaten zodat de membraan ofso niet droog komt te staan. ( klinkt stom) ik heb nooit met dit gewerkt.Ja zonder boosterpomp heb ik 5-6 liter per uur en met de boosterpomp met dit weer zo n 14 liter. Ik heb 70 liter nodig dus dat duurt dan 5 uurtjes. Het hangt ook af denk ik welk apparaat je gebruikt en ik heb niet een hele duur osmoseapparaat.
Als je het apparaat gewoon uitzet en eventueel afkoppelt blijft er water in staan, en kan daarna zo weer worden gebruikt.Oke duidelijk dank voor je uitleg,
Aha ja ik vind het niet zo erg om het een dag of 2 van te voren aan te zetten. maar ik dacht je moest het altijd aanlaten zodat de membraan ofso niet droog komt te staan. ( klinkt stom) ik heb nooit met dit gewerkt.
ja zij ramen een beetje morgen maar weerschoonmakenMooi groen Jan maar de ramen ook volgens mij en de glazenwasser moet weer aan de slag 😉
Ik weet het nog niet. Vind hem zelf nog niet wedstrijd waardig. EN weet mijn planten bestand niet helemaal.Mooie bak!
Ga je meedoen aan de fotowedstrijd daarmee?
https://aquaforum.nl/threads/fotowedstrijd-2020.168944/
EN weet mijn planten bestand niet helemaal.
Is zeker wel wedstrijd waardig en wie niet waagt wie niet wintIk weet het nog niet. Vind hem zelf nog niet wedstrijd waardig. EN weet mijn planten bestand niet helemaal.
Ja oke wacht zowiezo even tot volgende week want dan komen er nog paar plantjes binnen.Die noem je dan gewoon plant 1 en plant 2 😉. Het gaat denk ik meer om het totaal Jan en die namen zijn niet zo erg belangrijk denk ik. Ik wist ze ook niet allemaal maar Ruben heeft dat verder ingevuld voor mij.
Dankje voor het compliment zal er zeker over nadenkenIs zeker wel wedstrijd waardig en wie niet waagt wie niet wint![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.