ja klopt, alleen zit te tweivelen of de tijgerlotus niet te diep staatBeetje finetunen hoort er bij maar als alles goed draait dan weet je hoe het het beste kan in je bak.
Kan het lastig zien maar ongeveer 2/3 van de knol moet boven het grind staan dacht ik.
dankje, Ander filter er op gezet had eerst de jbl greenline 701 en nu heb ik er de jbl greenline 902 er op. Dit filter vol met gesinterd glas filter materiaal.mooie bakje hoe ben nu van die algen afgekomen ?
oke nou dan maar een 3 kanaals dosseerpomp besteld in plaats van 1 kanaalsIndien mogelijk zou ik dagelijks alles geven.
Week dosis en daarvan 1/7
Ja jammer dat die gaten zo zitten en ik heb dat hier ook en dan kun je lastig tot in de hoek komen dus ik heb de spraybar ook tot waar die gaten beginnen.
Ik zou trouwens altijd kiezen voor een vier kanaals pomp. Zo'n Jebao DP4, bijvoorbeeld, is bij onze Chinese vrienden vaak niet duur. Het zijn ook veelal juist vier pompen die je nodig bent voor je bemesting.oke nou dan maar een 3 kanaals dosseerpomp besteld in plaats van 1 kanaals
Deze heb ik.Ik zou trouwens altijd kiezen voor een vier kanaals pomp. Zo'n Jebao DP4, bijvoorbeeld, is bij onze Chinese vrienden vaak niet duur. Het zijn ook veelal juist vier pompen die je nodig bent voor je bemesting.
https://nl.aliexpress.com/item/4000...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
Deze heb ik.
Achteraf had ik ook voor zelfbouw moeten gaan. Ik heb nu bij @Rebtor gezien wat het voordeel van zelf programmeren is.Nou dat zijn toch prima dingen? Omdat ik het leuk vind heb ik zo'n ding zelf gemaakt, ook weer omdat ik er dan zaken in kon programmeren die ik gemakkelijk vind zoals om de dag of om de twee dagen doseren. (Sssstttt, wat ik trouwens helemaal niet gebruik, ik doseer dagelijks maar ook weer omdat het kon.) Als ik dit niet had gekund of gewild zou ik ook zo'n Jebao DP 4 gekocht hebben.
😉Ja klopt nog wel wat gebreks verschijnselen denk ik.Een veel betere aanblik dan een tijdje geleden Jan![]()
kun je dit voorkomen /minder zichtbaar maken denk het welOmdat het dan meteen via de spraybar verdeeld wordt over het aquariumIk heb er geen verstand van Jan maar waarom zou je dat via je filter willen doen?
ja dat is zo.Als je circulatie goed is dan gaat het ook goed door de bak toch? De meesten werken zonder doseerpomp en daar gaat het ook goed.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.