oke ja dat gaat beetje boven mijn budget.dat is vervelend jan daarom ben ik zelf ook aan het kijken naar direct flow osmose
Niks ernstigs hoop ik.mijn float switch vsn mijn osmose apparaat is denk kapot. Want hjj wordt niet meer automatisch uitgeschakeld en dus natte voeten.
nee viel mee, staat in de keuken kan weinig kwaad. Alleen het is vervelend dat ik weer kan dweilen. De keer al dat heg gebeurd. Dus nu naar oplossing aan het kijken.Niks ernstigs hoop ik.
Ik weet hrg niet deze schakelt de stroom nirt af denk ik zodat booster pomp door blijft gaan en dus nog steeds blijft overstromen.![]()
https://gyazo.com/30f96b8fd850f7dbd92cf570de7c7376 zoon unit kan minder snel faalen zou je denken weet nie of da wat voor jouw is
Ja maar uit een kraan komt toch wat meer water.Nou dat is weer balen Jan. Bij de Reefer heb ik ook zo n systeem maar ja die vult de sump bij en al zou het vat leeglopen dan kan de sump dat aan gelukkig.
ja dat klopt en na 3 keer keuken te hebben moeten dweilen dacht ik moet toch opgelost wordenJa dat is een ander systeem Jan en als je dan storing of panne hebt dan ben je de klos dus.
dankje , ja hoop het ook we gaan het zien.Mooie bak verder Jan, en hopen dat dit het probleem verhelpt 👍
ja kloptDat is verstandig Jan want het is goedkoper vullen en je doet er veel langer mee.
Ik denk dat je met een topic meer leden bereikt Jan maar je bak staat er weer mooi bij.weet iemand een oplossing tegen het terug lopen van de vloeistof.
ja doe ik dat even. en dankjeIk denk dat je met een topic meer leden bereikt Jan maar je bak staat er weer mooi bij.
zitten er al tussen. maar al gehoord dat het komt omdat ze te recht hangen zal er binnen kort paar bochtjes in plaatsenTerugslagventiel?
nee daarr zit het hem niet in dat heeft zo altijd gewerkt die grote witte stekker zat zo al aangesloten toen ik hem nieuw kochtNu begrijp ik weinig van techniek maar volgens mij zit het hem in het rood omcirkelde, je twist rood en zwart en met dat tussendingetje (middelste cirkel) twist je het weer, maar rood moet altijd op rood en zwart altijd op zwart zover ik weetBekijk bijlage 322169
Ja ik snap dat het over het relaid gaat, maar als je goed kijkt naar mijn print zie je dat eerst rood, daarna zwart naar dat relaid gaat, terwijl dat zwarte dus eigenlijk rood isnee daarr zit het hem niet in dat heeft zo altijd gewerkt die grote witte stekker zat zo al aangesloten toen ik hem nieuw kocht
gaat mij nu om relays wat ik vandaag er tussen heb geplaatst
Dan bedoel ik dus die zwarte kabel naar het relais in de bovenste cirkel, want eigenlijk is dat dus roodJa ik snap dat het over het relaid gaat, maar als je goed kijkt naar mijn print zie je dat eerst rood, daarna zwart naar dat relaid gaat, terwijl dat zwarte dus eigenlijk rood is
nee rode wat je ziet is roodDan bedoel ik dus die zwarte kabel naar het relais in de bovenste cirkel, want eigenlijk is dat dus rood
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.