Aqualantis Fusion 70 van Jan Fokke


dat is vervelend jan daarom ben ik zelf ook aan het kijken naar direct flow osmose
 
Water-Level-Sensor-Float-Switch-P431.jpg


zoon sensor is het.
 
 
denk niet dat zoon systeem in mijn geval gaat werken. Zal zo wel even foto plaatsen van hoe het bij mij zit
 
Nou dat is weer balen Jan. Bij de Reefer heb ik ook zo n systeem maar ja die vult de sump bij en al zou het vat leeglopen dan kan de sump dat aan gelukkig.
 
Ja dat is een ander systeem Jan en als je dan storing of panne hebt dan ben je de klos dus.
 
Ben al achter het probleem gekomen denk ik, Denk door een piek spanning tijdens het inschakelen van de moter dat het gebeurt. Dus nu een relais bordje besteld en nieuwe schatkelaar.
 
Mooie bak verder Jan, en hopen dat dit het probleem verhelpt 👍
 
Vandaag mijn co2 set upgedate. De halve liter fles ingewisseld voor een 2 liter fles
 
Dat is verstandig Jan want het is goedkoper vullen en je doet er veel langer mee.
 
20210314_140211.jpg
20210314_134956.jpg


weet iemand een oplossing tegen het terug lopen van de vloeistof.
 
Ik zoek alleen nog een leuk oppervlakte visje die bij mijn bestand kan.
 
Ik heb de Dageti gehad en dat vond ik wel een leuke vis.
 
20210327_110617.jpg
20210327_110746.jpg
20210327_110759.jpg


wat doe ik fout pomp gaat niet uit. Had hem eerder anders aangesloten.
 
Nu begrijp ik weinig van techniek maar volgens mij zit het hem in het rood omcirkelde, je twist rood en zwart en met dat tussendingetje (middelste cirkel) twist je het weer, maar rood moet altijd op rood en zwart altijd op zwart zover ik weet
prntscrJan.jpg
 
Nu begrijp ik weinig van techniek maar volgens mij zit het hem in het rood omcirkelde, je twist rood en zwart en met dat tussendingetje (middelste cirkel) twist je het weer, maar rood moet altijd op rood en zwart altijd op zwart zover ik weetBekijk bijlage 322169
nee daarr zit het hem niet in dat heeft zo altijd gewerkt die grote witte stekker zat zo al aangesloten toen ik hem nieuw kocht
gaat mij nu om relays wat ik vandaag er tussen heb geplaatst
 
nee daarr zit het hem niet in dat heeft zo altijd gewerkt die grote witte stekker zat zo al aangesloten toen ik hem nieuw kocht
gaat mij nu om relays wat ik vandaag er tussen heb geplaatst
Ja ik snap dat het over het relaid gaat, maar als je goed kijkt naar mijn print zie je dat eerst rood, daarna zwart naar dat relaid gaat, terwijl dat zwarte dus eigenlijk rood is
 
Ja ik snap dat het over het relaid gaat, maar als je goed kijkt naar mijn print zie je dat eerst rood, daarna zwart naar dat relaid gaat, terwijl dat zwarte dus eigenlijk rood is
Dan bedoel ik dus die zwarte kabel naar het relais in de bovenste cirkel, want eigenlijk is dat dus rood
 

Terug
Bovenaan