Netjes Jan en ik had je updates al gemist.
Als je goed kijkt zie je al kleine worteltjes aan de zuignap komenMooie lotus Jan, die kan je niet missen. Net als die zuignap idd 😅.
Gr. Ed
ja klopt daar vermaak ik me wel even mee.Mooie bakje Jan. En je had een leuk speeltje gekocht zagen we op FB deze week😉
Is dit een hint naar een nieuwe scape?!
haha nee gewoo andere hobbie van mijIs dit een hint naar een nieuwe scape?!![]()
opzich wel goed wel wat alg. Maak zo wel een fotoEn hoe gaat het met de bak Jan?
JA dacht ik ook al maar nu die plant er uit is heb ik el betere doorstroming . Op dit moment er niet in hangen die ging steeds los. Nu net met een stootkuur carbo begonnenMisschien dan toch een circulatieprobleem. Gebruik je een dropchecker en is die mooi lichtgroen?
nrt ereen weer gehaald en er in gehangenDat zou voldoende co2 moeten zijn maar ja een dropchecker is betrouwbaarder.
ja klopt, klopt het dat water wit uitslaat door stoot kuur carbo. Soort bacterie bloeiAfwachten maar dus.
ja doe ik nu ookDat heb ik nog nooit meegemaakt bij een stootkuur. Ik gaf als start 5x de dosering en bouwde dan af naar 4x,3x enz.
Ja klopt daar was ik ook achter gekomenZover ik weet moet die dc andersom om goed te werken. Er loop nu toch water in de dc? Of je hebt een andere dan ik heb.
ja heb hem gecorrigeerdHaha, kan gebeuren dus maar snel corrigeren dan😉
Ha John, hoe weet je dat er te weinig CO2 is, kan bij baard alg toch ook juist te veel zijn? Vaak wordt er over tekort gesproken op internet, of over niet stabiel, maar bijna nooit over te veel.Voeg je wel genoeg co2 toe want er lijkt een tekort te zijn. Hout kun je makkelijk schoonpoetsen en met carbo insmeren maar goed veel planten hebben het ook en ik zou dan een stootkuur gebruiken. Wel is het van belang dat je dan ook de oorzaak oplost.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.