ja zijn ook hele mooie, het zijn Pseudomugil gertrudaeMooie visjes Jan.
haha ja klopt dacht is weer eens een ander soort scapeLeuke foto Jan en zo n trapje in de bak is weereens wat anders he😉
Ja het is lastig de algen en de crypto er voor heeft er ook best wel last van. Ik wil de anubia dit komend weekend wat gaan terug snoeien en denk er aan om een stoot kuur ccarbo te gaan starten om de penseel alg terug te dringen.Ik denk dat de Anubia teveel licht krijgt en daardoor zich niet goed kan beschermen. Hij wil te snel groeien tov de hoeveelheid voeding die hij kan opnemen en dan krijg je lekkend blad.
Is dat de enige reden? Heb hier ook een anibias redelijk dicht onder een led lamp, nu is dit misschien een flut led lamp maar toch. Daarnaast zit er in de hele bak veel baardalg. Zou toch proberen zo veel mogelijk te verwijderen.Ik denk dat de Anubia teveel licht krijgt en daardoor zich niet goed kan beschermen. Hij wil te snel groeien tov de hoeveelheid voeding die hij kan opnemen en dan krijg je lekkend blad.
Maar hier in een bak zonder Co2 toevoeging dan weer geen last van. Maar goed, zal er verder niet op ingaan want heb er zelf geen verstand van. Blijf me er soms over verbazen dat wat in de ene bak wel werkt in de andere bak niet.Als de bak eronder zit dan is het vaak een tekort aan co2 maar de anubia is een langzame groeier en er sneller vatbaar voor dan andere planten als ik het goed heb.
Op hout en andere dode zaken zie je het dan ook vaak snel opduiken.
Als ik de dc bekijk dan is die ook erg donker.
Dan zal ik de ph nog verder laten zakken want die staat nu op 6,6. De dc heb ik net afgelopen zaterdag er opnieuw ingedaan.Als de bak eronder zit dan is het vaak een tekort aan co2 maar de anubia is een langzame groeier en er sneller vatbaar voor dan andere planten als ik het goed heb.
Op hout en andere dode zaken zie je het dan ook vaak snel opduiken.
Als ik de dc bekijk dan is die ook erg donker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.