Aquascape: River through the woods van Eternity-91


Zo staat mijn bakkie er nu bij. Behoorlijk somber vergeleken met hoe het was. Ik geef het eerst een paar weken de tijd om het allemaal weer een beetje te laten groeien en daarna zien we wel weer verder.:cool:

1485603737530549581273.jpg
 
Wat een somberheid inderdaad! Was echt een prachtige scape. Waarom heb je één van de boompjes weggehaald?
 
Wat een somberheid inderdaad! Was echt een prachtige scape. Waarom heb je één van de boompjes weggehaald?

Omdat de plukken allemaal los laten en ik had echt geen ruimte om het gras en dergelijke te knippen. Ik kon er niet bijkomen.. haha

Nu heb ik de grote boom eruit en heb ik de kleine naar achteren gezet. Nieuwe hc erin gelijmd en dan als de bolletjes wat groter zijn wil ik ze nog extra vastbinden met wat vislijn. Dan hoop ik dat ze dit keer wel blijven zitten:D

Alleen nog even kijken voor wat achtergrond plantjes nu. Maar ik heb een aantal hele drukke weken gehad en nog in het verschiet wat betekend dat ik toch iets minder tijd heb voor mijn hobby:(
 
Oei dat is nogal een verschil ja. Aan de andere kant, wordt nu vast alleen maar weer mooier :)
 
Oh, dat is wel schrikken ja! Maar het wordt altijd weer mooier. Als je zo rigoreus te werk gaat moet alles altijd weer even bijtrekken, merk ik bij mijn bakje nu ook.
 
Ja ach. Zit er over na te denken om weer opnieuw te beginnen. En dan wat anders.
Mijn scapers led is ook alweer stuk voor de 2de keer. Dus daar ben ik wel een beetje klaar mee nu.

Zit te overwegen om de ada aquasky 451 te kopen of de twinstar 450e.
Even over nadenken nog. :)
 
Ik herken dit wel, dat je niet weet wat je wil, of toch weer twijfelt...

Maar je bent lekker bezig met je hobby, en dat is het belangrijkste :D
 
Ik herken dit wel, dat je niet weet wat je wil, of toch weer twijfelt...

Maar je bent lekker bezig met je hobby, en dat is het belangrijkste :D

Ja zo is het ook. Het is een mooi tijdverdrijf en elke keer ontdek je weer dingen die je kunt verbeteren.
 
weer een ander gezicht zo:

20170509_171238.jpg

20170509_171449.jpg

20170509_171442.jpg


staat nu twee weken in te draaien. morgen weer onderhoudsdag :)
 
Leuke bakken !
Ik ben verbaasd hoe HC zo in bolletjes groeit :p, ik wist niet dat het kon!
 
Leuk projecjte geweest en met leuke resultaten. Maar soms is het idd leuk om weer iets nieuws te creëren.
Zit te overwegen om de ada aquasky 451 te kopen of de twinstar 450e.
Even over nadenken nog
Ik zou persoonlijk voor de Twinstar RGB gaan. Helaas, net zoals de ADA, niet dimbaar, maar wel een perfect licht voor bv rode planten.
 
Oh gaaf, een heel nieuwe inrichting, top! Ziet er mooi uit, ben benieuwd hoe het gaat worden als de planten goed gaan groeien!
 
Erg leuk om weer op nieuw te beginnen!
Zal vast ook weer een prachtige scape worden :D
 
Ohh, dit is ook al weer zo mooi! Ik wil ook zoiets gaan doen op een gegeven moment, maar voorlopig gaat het nog goed met de vissen dus ga ik niet rommelen. Maar supermooi!
 
Vind beide scapings bijzonder mooi en je hebt wel verstand van aquascaping zoveel is zeker, Heb je nog een update voor ons ?
 

Terug
Bovenaan