Aquatlantis Fusion 120 x 40 van NicoleE


Zoals beloofd de diamantjes op de foto, ik krijg alleen niet hun mooie oranje kleuren op de foto (op enkele foto's is het wel te zien, voor de rest denken jullie die maar erbij :D)

Achterin de man, voorin 2 dames.

harem.jpeg




Achterin de man.
harem2.jpg






Een man rechts
harem3.jpg






Een van de mannen
man.jpg






Een erg mooie forse dame
vrouw.jpg






Onscherpe foto maar hierop is tenminste iets van het oranje te zien.
vrouw2.jpg






Nog een dame
vrouw3.jpg
 
Vissen zien er goed uit, (de bak trouwens ook) ik heb ook 3 Diamantjes, als ze 's avonds onder de ledverlichting zwemmen zijn ze echt mooi.
 
Vissen zien er goed uit, (de bak trouwens ook) ik heb ook 3 Diamantjes, als ze 's avonds onder de ledverlichting zwemmen zijn ze echt mooi.
Hier valt het vooral op als ze in de middenlaag komen, iets van de drijvers vandaan dus. Hoe groot is jouw bak? Ik heb er 5 op120. 2m 3v
Schitterende vissen!

Heb ze hier even ingekleurt met oranje permanente marker:D
Dankjewel, ook de dames zijn er geloof ik blij mee!
 
Die zijn ook prachtig, gaat dat goed met de diamantjes? Blauwe spat staat er toch wel bekend om wat felle te zijn?
 
gaat dat goed met de diamantjes?

Ja dat gaat wel goed, onderling zijn de Blauwspatten wel redelijk lomp met elkaar, het vrouwtje heeft al wat lichte vin schade door het mannetje.

Wat ik wel soms zie is dat mijn diamant vrouwen soms aan het ''zoenen'' zijn, zelfde als bij een zoenvis

Statige vissen zo te zien. Net als mijn manen? Rustige zwemmers.

Nou, zo rustig zijn ze lang niet altijd, soms vliegen ze door de hele bak (man en vrouw)
 
Statige vissen zo te zien. Net als mijn manen? Rustige zwemmers.
Inderdaad rustige zwemmers, hangen ook vaak stil op een plek. Totdat je natuurlijk een foto wil maken want dan denken ze dat het etenstijd is :)
 
Ja dat gaat wel goed, wat ik wel soms zie is dat mijn diamant vrouwen soms aan het ''zoenen'' zijn, zelfde als bij een zoenvis
Dat is volgens mij een conflict en niet zo lief bedoeld als het er uit ziet.
Afgelopen zomer hebben hier ook twee dames tegenover elkaar gezwommen maar nog zonder zoenen.
 
Voorproefje. Nieuw blad er in (moet nog wat platter gaan liggen). Straks weer eens een sloot thee in de bak. Terug naar gekleurd water.

Fusion.jpg
 
Allemaal Eikenbladeren zo te zien?, je kan ook het water wat kleuren met Catappa en Elzenproppen.
 
Inderdaad allemaal eik, komt met voorweken niet echt veel kleur af.
Ik heb dit najaar gezocht naar elzenproppen maar de enige plek waar leuk wat lag was langs een hondenuitlaatroute. Ik zal niet goed gezocht hebben maar in het bos kon ik geen els vinden.
Vorig jaar ook al naar elzenproppen gezocht met hetzelfde resultaat.

Vandaar de rooibos, maar de volgende keer ga ik bio zwarte thee kopen om te zien hoe dat kleurt. Rooibos vind ik net wat te 'rood'.

Catappa, ondanks de goede eigenschappen ben ik daar niet echt een fan van (de vorm), maar wellicht dat het naast de eikenbladeren wel mooi oogt.
 
Catappa, ondanks de goede eigenschappen ben ik daar niet echt een fan van (de vorm), maar wellicht dat het naast de eikenbladeren wel mooi oogt.
Je kunt het eventueel beetje verstoppen achter je planten mocht je het erin willen hebben.
 
Biologische zwarte-thee heb ik ook wel gedaan, dat geeft een wat natuurlijkere kleur, naar mijn smaak.
Je kan Catappa ook in warm water leggen en daar in laten weken een dagje of 2 dan heb je ook de kleur en kan je het blad weg doen of bewaren tot de volgende aanmaak.
 
Biologische zwarte-thee heb ik ook wel gedaan, dat geeft een wat natuurlijkere kleur, naar mijn smaak.
Je kan Catappa ook in warm water leggen en daar in laten weken een dagje of 2 dan heb je ook de kleur en kan je het blad weg doen of bewaren tot de volgende aanmaak.
Enig idee waar een grote portie catappa te koop is voor een leuke prijs?
Toch eens proberen denk ik, maar niet voor de prijzen die ik nu zie per 10 blaadjes.
 
Daar heb ik geen goed idee voor, ik kocht het wel eens bij mij LFS een portie van +- 30 grote bladeren in een zakje voor een euri of 5 a 6.
 
Daar heb ik geen goed idee voor, ik kocht het wel eens bij mij LFS een portie van +- 30 grote bladeren in een zakje voor een euri of 5 a 6.
Dat is best een goede prijs als ik dat vergelijk met de prijzen die ik ken! Ik zal eens vragen wat ze bij mijn LFS kosten.
 

Terug
Bovenaan