Gaat de goede kant weer op gelukkig Marcel
Dit is niet het GMT Albert.Ff een paar nieuwe inbouwspotjes besteld via Gamma. Buiten bij de doorgan zitten er 6 ingebouwd GU10 waarvan er 3 niks meer doen en verroest zijn. Maar ja, dezelfde zijn niet meer leverbaar natuurlijk (Massive). Dus maar zien of dit past in het 50mm boorgat en anders maar even met de gatenboor bezig.
Oepsss… waar heb je t over? Goede test btw. 🙂🙂Dit is niet het GMT Albert.
Misschien kan jij als beheerder mijn post hierboven kopieren (niet verplaatsen) naar dat topic.Leuke maar wel dure test met zo n koffer😉
Misschien kun je je bevindingen ook posten in dat topic.
edit: volgens mij is dat dit topic:
https://aquaforum.nl/threads/jbl-te...er-testlab-professioneel.176207/#post-2345234
Sorry voor de late reactie.Goede test, super!
Ik heb zelf ook die koffer, maar de mijne was eigenlijk al vervallen dus ik ben de testen aan het vervangen met "refills".
Nu zag ik dat niet alleen de etiketjes vernieuwd zijn, maar bij de NO3 test moet je nog maar 1 schepje van het poeder toevoegen ipv 2 bij de oude versie.
Ik zie dat in jouw koffer de nieuwe versie zit? Zijn de lepeltjes nog steeds dezelfde of zijn die groter geworden?
In de foto links de oude versie, rechts de nieuwe.
Ik denk vliegende Maanvissen😉Maar ik kan intussen wel gaan zien wat het effect is van een krachtig filter.
Kan je een filmpje maken van de flow?De fusion heeft de laatste upgrade gekregen.
Dit is dan ook meer een voorbereiding op mijn nieuwe aquarium.
Maar ik kan intussen wel gaan zien wat het effect is van een krachtig filter.
Bekijk bijlage 339442
Filmpje van de flow van de Eheim1200XLTKan je een filmpje maken van de flow?
Filmpje van de flow van de Eheim1200XLT
Jazeker. En de andere filters verhuizen ook mee.Maar goed de bak is qua inhoudt ook het dubbele dus dan mag dit wel denk ik.
Maar wat is dat voor filter die bij dat slappe straal zit dan?Jazeker. En de andere filters verhuizen ook mee.
Maar ik had niet gedacht dat er zo spectaculair veel water uit zou komen.
Dat is een Eheim prof 4 600 (2275)Maar wat is dat voor filter die bij dat slappe straal zit dan?
Moet ie nog schoongemaakt worden?Dat is een Eheim prof 4 600 (2275)
Nee, is redelijk schoon.Moet ie nog schoongemaakt worden?
Want dat is echt een pisstraal zeg
Filmpje van de flow van de Eheim1200XLT
Mooi hoor!!!Vandaag wat onderhoud gedaan. Javavaren was 5x zo groot.
Bekijk bijlage 344099
Bekijk bijlage 344100
Ja, als ik dat eens wist.ziet er prima uit Marcel.
Maar wanneer komt het nieuwe huis voor de manen 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.