Dat leek me te zwaar.Jammer dat je bodem is gaan rotten.
Beetje achteraf, maar waarom heb je de bodem niet erin gelaten tijdens de verhuizing?
Is idd wel een pittige sjouw met 5cm natte bodem..Dat leek me te zwaar.
Dat hoop ik ook!Hard gewerkt Marcel Hoop dat je nog lang plezier van deze bodem zult hebben.
Ach die kan er zo af, zit los.Mooi hoor marcel. Een minpuntje , je had in mijn mening de inlet wel even mogen ontalgen 😀
Dat hoop ik ook.Netjes weer Marcel. Nu maar hopen dat de planten aanslaan en weer lekker groeien.
Ik denk goed hoor want ik heb deze genomen op aanraden van Ton destijds en gebruik hem nu zo n 2 jaar.Hoe deze bodem gaat bevallen, dat is nog afwachten
Ik al 15 jaar. Hou niet zo van veranderingIk denk goed hoor want ik heb deze genomen op aanraden van Ton destijds en gebruik hem nu zo n 2 jaar.
Noorderlingen zijn ook nogal zuinig he😉Ik al 15 jaar. Hou niet zo van verandering
Ik heb niet anders. Alleen kraanwater hier.Heb je gevuld met 100% vers kraanwater? Ik twijfel nog of ik het oude water nog weer ga herbruiken voor n deel
Dacht dat jij EI altijd zonde vond van het water en de grondstoffen?Ik heb niet anders. Alleen kraanwater hier.
En ben ook al een tijdje met EI bemesting bezig. Dus 50% wissel in de week.
Hij wordt eindelijk verstandig😉Dacht dat jij EI altijd zonde vond van het water en de grondstoffen?
Ja klopt. Vind ik ook.Dacht dat jij EI altijd zonde vond van het water en de grondstoffen?
Ik voeg wekelijks 10/1 toe en ververs de helft dus zit iets lager met de voeding. Voor de verversing is dat meestal rond de 15/1,5 nog.Dus toch maar voor de EI gegaan.
Alleen doe ik nu 20:1 ipv 20:2
Misschien gaat dat ook nog. Eerst maar eens zien.Ik voeg wekelijks 10/1 toe en ververs de helft dus zit iets lager met de voeding. Voor de verversing is dat meestal rond de 15/1,5 nog.
Lees net gemakzuchtig 😛Hij wordt eindelijk verstandig😉
Blauwalg hoeft ook niet te komen door fosfaat natuurlijkJa klopt. Vind ik ook.
Maar ik heb nu toch alleen kraanwater. En moet meer verversen met de manen.
En het steeds meten en bijsturen.
Dus toch maar voor de EI gegaan.
Alleen doe ik nu 20:1 ipv 20:2
Kreeg snel blauwalg. Maar zal ook wel met de slechte bodem te maken hebben.
Verstandig en gemakzuchtig kunnen een prima combi zijn😉Lees net gemakzuchtig 😛
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.