Ja zo n inkoppertje laat ik niet schieten maar dat komt doordat Marcel dat ook elke morgen ziet als hij voor de spiegel staat😉Beetje kaal nog
Ja zo n inkoppertje laat ik niet schieten maar dat komt doordat Marcel dat ook elke morgen ziet als hij voor de spiegel staat😉Beetje kaal nog
Daarom heb jij alle spiegels in huis vakkundig laten verwijderen.Ja zo n inkoppertje laat ik niet schieten maar dat komt doordat Marcel dat ook elke morgen ziet als hij voor de spiegel staat😉
Snap het helemaal. Als je dan geen 'de hond lijkt op het baasje of andersom' kunt realiseren dan maar met het aquarium 🤣🤣😜Ja zo n inkoppertje laat ik niet schieten maar dat komt doordat Marcel dat ook elke morgen ziet als hij voor de spiegel staat😉
Ik zodat m’n vrouw eens opschiet en niet telkens staat te kijken of dr make-up goed zit enzoDaarom heb jij alle spiegels in huis vakkundig laten verwijderen.
Straks ga je nog beweren dat je de baas bent in huis ook .Ik zodat m’n vrouw eens opschiet en niet telkens staat te kijken of dr make-up goed zit enzo
Jij hebt ook weinig op je hoofd om in de krul te brengen dus dat scheelt😉Ik zodat m’n vrouw eens opschiet en niet telkens staat te kijken of dr make-up goed zit enzo
Des te meer op m’n kin xDJij hebt ook weinig op je hoofd om in de krul te brengen dus dat scheelt😉
Nee, maar ik heb wel altijd het laatste woord “ja schat”Straks ga je nog beweren dat je de baas bent in huis ook .
Op advies van de lfs zo erin gestort. Water bleef kraakhelder.Heb je t zand ook gespoeld voor tijd? Of dr zo in gekieperd uit de zak?
Als je ze wat goede voorlichting geeft dan valt het vaak ook mee hoor😆ik vind dat een mooie slak en snap niet wat mensen tegen slakken hebben . Ja ze vermeerderen snel als jij ( wij ) ze een oorzaak geven . Teveel voederen , teveel plantenresten enz
Staat er fris bij Marcel, de donkere achterwand en bodem hebben wel wat, het knalt meer eruit.Weer fris en fruitig. Nu moeten alleen de planten wat gaan groeien.
Bekijk bijlage 334355
Bekijk bijlage 334356
De manen zijn wel behoorlijk gegroeid. Kwam deze foto net tegen.
Bekijk bijlage 334357
Welke rio’s?Waarom geen drijfplanten ? De Rio's schuilen graag omdat normaal rovers ze uit de bak halen zonder soort van bescherming boven hen
Het zijn Santa Isabels.de rio nanay en ja bij een bak met drijfplanten links en rechts zie je steeds de manen snel de oversteek maken zodat ze snel het open water er tussenin voorbij zijn .
Dat zijn crappy foto’s. Die zijn uitgeknipt omdat de donkere huiskamer er ook deels op stond.Dat is een flinke bak licht en heb je de led helemaal open?
Dat zal het dan zijn inderdaad en ik zit iets lager met 70-75% volgens mij.Dus zijn overbelicht.
Ik had het even een tijd opgeschroefd naar 90%Dat zal het dan zijn inderdaad en ik zit iets lager met 70-75% volgens mij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.