Die heb ik er allemaal uitgevist toen de manen erin kwamen.Mis ineens je garnalen, zijn die er al lang uit?
‘T moet.Ga je met de botte bijl?
Ik doe het ook op die manier. Met zand en soil vervangen.Planten eruit en de oude wegzuigen met een stuk slang en dan is het klusje in 1-1,5 uur gedaan hoor. Ik heb al vaker zo bodems verwisseld. Nou succes in elk geval en we spreken je na de klus over 3 dagen wel weer😉
En hoe doe je het dan als je onder je grind klei, leem oid wil aanbrengen? Dan zal toch echt het water eruit moeten.Ik doe het ook op die manier. Met zand en soil vervangen.
Ja, claim ik dan anders? Er staat toch echt "met zand en soil vervangen" 😉En hoe doe je het dan als je onder je grind klei, leem oid wil aanbrengen? Dan zal toch echt het water eruit moeten.
en als je, zoals Marcel, bodemverwarming wil aanleggen zal de bak toch echt helemaal leeg moeten.
Zo niet dan komen we wel helpenDoe je best. Je kunt het.
Sinds de verhuizing heb ik veel problemen met algen en etc.Ik heb vooral de vragen: waarom? En wat heb ik gemist?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.