Aquatlantis Fusion 120x50 van Biljoenblik


Staat er prachtig bij!
 
Zomaar even wat anders. Een paar plaatjes van de tuin.

Japanse sferen.

IMG_0589.JPG



Mini fontijntje/ drink / badderbad voor de vogels.

IMG_0588.JPG



Ook ik heb gele lissen. Staan in een oude teil. De regenton stroomt hierin over.

IMG_0587.JPG



Een waterschaal van cortenstaal. Ook hierin badderen de vogels graag. Het pijpje is de overloop van de grote regenton aan het huis. Het water stroomt van hier naar het droogste stuk van de tuin.

IMG_0590.JPG



Weer eens wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Dat is zeker eens wat anders maar wel een erg leuke tuin Marcel:thumbs:
 
Nou daar had ik zeker wel wat van kunnen maken vanmiddag! :D
Lekker de ruimte zo te zien,mooi hoor!
 
Nou daar had ik zeker wel wat van kunnen maken vanmiddag! :D
Lekker de ruimte zo te zien,mooi hoor!

Ja. Ik bied niet zomaar wat aan!
 
Een vijver, daar denk ik nog wel eens over. Maar een vogelkooi? Nee dat toch niet.
Vind die voederplek al leuk genoeg.
 
Wat mooi met die grote school!
 
Ik zie die foto's van je tuin nu pas. Als ik t goed zie heb je echt een enorme passiebloem? Daar wil ik nog wel eens een foto van zien in bloei.
 
Ik zie die foto's van je tuin nu pas. Als ik t goed zie heb je echt een enorme passiebloem? Daar wil ik nog wel eens een foto van zien in bloei.

Dat is geen passiebloem, maar een wingerd. Passiebloem is hier al 2x doodgevroren.

Ik heb wel nog hele mooie clematissen.
 
Haha, ik dacht t. Het blad van de wingerd heeft er wel iets van weg. Maar de clematis geeft ook schitterende bloemen, alleen bloeit wat korter geloof ik. De wingerd moest ik even googlen, maar alsie rood kleurt ook schitterend zeg. Ook deze foto's zijn welkom ;)
 
Gisteren niet aan toegekomen met selecteren van de foto's. Hier nog wat close-ups.

biljoenblik129.jpg



biljoenblik130.jpg



Deze staat bij het goede aquarium hoor!! Ze zitten nu in de grote bak.

biljoenblik131.jpg




biljoenblik132.jpg




biljoenblik133.jpg
 
Erg mooie en ook scherpe foto s Marcel. Ik mis alleen nog een heremietkreeftje:D:D:juggle:
 
Ik zal er een schelp in gooien. Misschien kruipt er dan een garnaal in. Dan snel een foto maken.
 
Hahaha. ja een Noorse garnaal met wat geluk:D:D. Maar de bak staat er lekker fris bij in ieder geval en je toestel maakt goede foto s.
 
Ja, ik maak vaak foto's met de ipad omdat het zoooo makkelijk is.

Maar ja, met de camera maak je echt mooiere scherpere foto's. Dus toch maar iets vaker doen.
 
Ja dat snap ik want onze gsm (lumia xl) maakt ook geen bijster goede foto s maar gelukkig krijgen we de komende maand een ander toestel dus wie weet gaat dat dan verbeteren.
Het is altijd prettig als je snel wat goede plaatjes kan schieten.
 
ziet er nog steeds mooi uit Marcel, en nog steeds jaloers op je foto's
 
Zoals jullie elders hebben gelezen, heb ik een tc420 aangeschaft. En het heeft even geduurd. Reden ook bekend.
Maar hij zit nu eindelijk in de kast. En alles werkt.
Tevens heb ik de verlichting nu op max 90% staan. Dit omdat de planten wel heel erg bruisen.

Ook heb ik gelijk de stekkers verplaatst en voorzien van labels.

IMG_0617.JPG




IMG_0618.JPG
 
ziet er strak uit Marcel gezien je situatie qua gezondheid niet gek hoor
en och een dagje langer of korter wat maakt het uit als jij je er maar goed bij voelt en tevreden bent over het resultaat
trouwens het programmeren van zon tc420 is ook nog een verhaal op zich heb ik gemerkt :juggle::D
 
Ziet er prima uit, ik zou ook langer nodig hebben heb 2 van die linker meegekregen met de geboorte :D
 
Netje Marcel en erg mooie foto's ook .
 
Knap Marcel! Je aquarium draait geweldig goed en je techniek is zeer ordelijk en verzorgd, meer moet dat niet zijn!;).
 
Dank voor de positieve reacties!
 
Mooie tuin en een een frisse binnen tuin ook ;-)
 
Dit is nou het gevaar van nieuwe planten.

Er zitten vaak slakken in. Zo ook in dit nieuwe plantje.

Maar de slak is een zeer kort leven gegund. De Anatome Helena heeft een feestmaal vandaag!
Normaal moeten ze het doen met restjes van een voedertabblet. Ik heb dan ook geen enkele slak in mijn bak.
Dankzij dit opperbeste leger!

IMG_0626.JPG
 

Terug
Bovenaan