Ja ik weet nog van mijn juwel vision 450 die ik zo'n 10 jaar geleden had dat als je het niet op tijd bijhoudt het einde zoek is op een gegeven momentMooi dat je alle beplanting georganiseerd en in model blijft houden.
Jouw e900 filter zit bruto op 900L/h en waarschijnlijk netto hooguit 500L/h om een vergelijking te maken met de hoeveelheid waterverplaatsing.Wat zou het vermogen moeten zijn in een 200L bak voor een beetje beweging? (het moet geen storm worden natuurlijk maar het vuil moet wel verplaatsen)
Die heb ik 2 weken geleden gekocht maar ik heb geen flauw idee🤣.Hoe heet de plant links achter waar je voorheen de rotala had staan?
Is dat niet de Nymphoides SP Taiwan? Hoewel, die heeft volgens mij grotere bladeren..Die heb ik 2 weken geleden gekocht maar ik heb geen flauw idee🤣.
Ben er wel heel tevreden over hij heeft een mooie frisse kleur groen.
Klopt dat is hij. De bladeren worden in rap tempo groter.Is dat niet de Nymphoides SP Taiwan? Hoewel, die heeft volgens mij grotere bladeren..
Dit is geen probleem in de winter ligt de kat lekker op de warme kap.Wat een mooie bak is dit zeg. Ik ben mezelf aan het oriënteren en dit is voor mij één van de 2 grote kanshebbers.Nu zie ik op één van je foto's dat een kat hebt. Dan vraag ik me toch één ding af als mede katteneigenaar: Is er wel eens een poging gewaagd om er op te springen en houdt hij dit?
Dankjewel. Goed om te weten!Dit is geen probleem in de winter ligt de kat lekker op de warme kap.
Op de foto’s zien ze er best wel mooi uit hoor 😉Helaas krijg ik de Alternanthera reineckii mini niet zo mooi als ik zou willen
Op de foto’s zien ze er best wel mooi uit hoor 😉
Ik heb deze vorig jaar ook geprobeerd op 34lm/L echter konden ze daar niet van profiteren omdat ze vaak in de schaduw vielen van mijn overige planten, uiteindelijk heb ik deze verwijderd.
https://aquaforum.nl/threads/aquatlantis-sublime-100-246l-van-tutorial.182847/page-4#post-2531300
Toch prima als je deze zo in model kan houden, het is immers geen groeier zoals enkele andere stengelplanten bij deze lichtintensiteit
Deze groeit toch behoorlijk moet ik zeggen. Sind een aantal weken heb ik ook een extra lamp dus het aantal lumen is wel gestegen.Toch prima als je deze zo in model kan houden, het is immers geen groeier zoals enkele andere stengelplanten bij deze lichtintensiteit
Zojuist een wavemaker besteld.
Er ligt zo nu een dan best wel wat afval op de bodem dus ik wil de wavemaker 2x daags een paar minuten laten draaien geschakeld met een slimme stekker.
Ik wil hem proberen wat uit het zicht te gaan plaatsen.
Hopelijk geeft de wavemaker het gewenste effect. De prijs was €16 inclusief verzendkosten dus het proberen waard dacht ik.
Ik heb misschien het geluk dat ik 2 pompen heb. Dus zowel links als rechts wordt er water aangezogen.Ik denk dat door de grote bos Javavaren de stroming flink te lijden heeft en dan merk ik ook al heb ik de bos links in de hoek. Dat gaat ten koste van de circulatie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.