Mike is nu met de bak op de rug hem de trap op aan het tillen😉Hij zou er moeten zijn nu 😀
Mike is nu met de bak op de rug hem de trap op aan het tillen😉Hij zou er moeten zijn nu 😀
Hij laat ons wel in spanning he, ben zo benieuwd! Of hij is stad en land aan het afrijden op zoek naar zand 🤣🤣Mike is nu met de bak op de rug hem de trap op aan het tillen😉
Ja hdat vermoeden had ik al 😅, ben benieuwdHij is druk aan het inrichten …🙂 vanavond om 12u zien we een mooi ingerichte bak.
Wel mooi! Heb je de verlichting op 100%?Alvast het eindresultaat, de opbouw ga ik morgen wel ff voor zitten en een uitgebreid verslag
Bekijk bijlage 370161
Ja toch, zo liggen ze niet in het zand maar ook niet volledig in het zicht. Zeker als de crypto's straks gaan groeien zie je er denk ik weinig vanSlimme oplossing al die legholen zo geplaatst.
Geklemd. Wil er nog een paar varens ofzo bij voor boven en her verbergen van de filterintakes. Woensdag rondje dierenwinkels met een maatje van me dus kom dan vast wat tegenMooi gedaan Mike en heb je die plantjes geplakt op het hout of geklemd?
Yup. 2 kleinere die ik nog had en 1 nieuwe grote. Ja, had die 2 kleine kunnen vervangen voor een grotere maar vond ik voor nu ff zonde geldHeb jij er 3 Biomasters op Mike?
Mooie hout Mike maar als daar zo mee in je hand blijft staan in de regen wordt het wel vermoeiend hoor😉
Goed voorbeeld doet volgen moet je maar denkenNieuwe manier van hout laten zinken? 😋
Misschien is het handiger om daar een apart topic voor te openen want dan lezen meer leden dit denk ik.Hoe heb jij het gregeld met de verlichting? Heb je hier een dimmer op? En zo ja welke? Mijn Luminus heeft de geest gegeven (gaat iedere keer uit en springt dan weer op resetten). Nu de easy led controller 2 plus besteld en binnen, maar kom er wederom niet uit. Volgens mij moet ik dan weer een splitterkabel en een nieuwe adapter kopen want deze zitten er niet bij 😒
Die van mij moeten nog binnen komen, ga je op de hoogte houden. Vooralsnog een snoerdimmer ertussen, we pakken dit wel ff op in jouw topicHoe heb jij het gregeld met de verlichting? Heb je hier een dimmer op? En zo ja welke? Mijn Luminus heeft de geest gegeven (gaat iedere keer uit en springt dan weer op resetten). Nu de easy led controller 2 plus besteld en binnen, maar kom er wederom niet uit. Volgens mij moet ik dan weer een splitterkabel en een nieuwe adapter kopen want deze zitten er niet bij 😒
Oke dank je welDie van mij moeten nog binnen komen, ga je op de hoogte houden. Vooralsnog een snoerdimmer ertussen, we pakken dit wel ff op in jouw topic
Wordt wel nat zo, misschien zuigt het zich volMooie hout Mike maar als daar zo mee in je hand blijft staan in de regen wordt het wel vermoeiend hoor😉
Oh das snel gezonken voor spiderwood (is spiderwood toch?)Wordt wel nat zo, misschien zuigt het zich vol
Nee, alle gekheid. In een speciekuip gegooid met warm water en vandaag was het zowaar al gezonken. Dus de bak in. Morgen komen de plantjes binnen dus kunnen we het aankleden. Daarna weer foto's met hopelijk ook de controller tussen de verlchting
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.