AquaJantje
Well-known member
Het begint al een prachtbak te worden Mike, binnenkort maar eens even in het echt bewonderen Heb je er al zicht op wanneer je je visbestand kan completeren?
Nee he? Wat is er deze keer mis gegaan dan?🙄Nou... de saga van de vietnamese danio's continues...
Leverancier had er slechts 15 geleverd van de 40 bestelde (20 voor mij, 20 voor de winkel), maar van die 15 waren er 8 als andere soort geleverd... kwamen we achter bij het uitvangenNee he? Wat is er deze keer mis gegaan dan?🙄
Tnx! Zelf ook enorm blij meeHele mooie setup.
Heb er een hele mengelmoes inzitten, waaronder idd een aantal carbon black rilli'sIs die garnaal met zwart een Rilli black carbon Mike? Die vindt ik erg mooi.
Vooralsnog gaat t prima, maar ze zijn ook nog maar klein. Heb er een tiental ingedaan en de populatie garnalen is op het moment nog best groot. We shall see, ik heb die ervaring er niet mee moet ik zeggenZiet er nog netjes uit hoor! Jagen je knorgourami's niet op je garnalen?
Ik had ook een groepje knorretjes toen, maar dat heeft me zo goed als de hele garnalen populatie gekost.
Bewust de scape in het midden, ook voor de vissen;die kunnen er dan lekker rondomheen zwemmen. Vind het zelf in de woonkamer wat minder massief ogen en natuurlijker ofzo, maar dat is ook omdat aan beide kanten van het aquarium de muur nog een heel stuk doorloopt. De bak staat echt in het midden van de woonkamer, kan vanavond thuis wel even een foto maken als ik er aan denk.Wauw heel gaaf! 😍
Wat ik me net ineens afvroeg... waarom heb je er een eilandscape van gemaakt? Ik zat me net te bedenken dat ik jouw scape ga onthouden voor ooit een keer bij mezelf, maar dan over de gehele achterwand. 🤔 Heb jij hier bewust niet voor gekozen? Of niet over nagedacht?
(gewoon nieuwsgierig)
Waarom niet?Mooi hoor! Zag op MP een groepje van 6 L236 SW staan. Jammer dat ik ze niet kwijt kan....
Nou mijn bak is vol genoeg 🤣🤣Waarom niet?
TnxMooi kunstwerk. Proficiat!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.