Ja vertel mij wat en die krengen heb ik ook en zet af en toe de SF slakkenval in met die groene korrels. Die werkt verder prima.
Dit kleintje gisteren weergezien, of vermoed dat het deze was in ieder geval. Vangen? Das niet te doen met een netje. Voorlopig mag deze dus nog ff lekker in deze bak rondzwemmen. Nestje 2 en 3 heb ik er beide 1 van in de scaper boven zitten, zullen er vast meer in de bak zitten als ik dit zo zieKleine visjes worden groot, volwassen ennnn, gaan kweken. Zat net te eten en zie ineens iets heel kleins door de bak. Vermoed een kleintje van het duo L398, daar lijkt ie het meeste op. En als ik kijk wat er in de bak rond zwemt, is er eigenlijk weinig andere kans
Heel vet, benieuwd of er meer zijn en of ik hem vaker te zien krijg
Bekijk bijlage 375303Bekijk bijlage 375302
Die laten zich goed zien! Nice !Woohoo! Nog meer kleine l-nummertjes. 3 ukkies uit de bak kunnen plukken en de iets grotere van het vorige nest ook kunnen vangen. Heb ze boven in de scaper gedaan bij de cory's. Helaas de 2 met ei hebben het niet gered, de andere 2 wel
Bekijk bijlage 377726Bekijk bijlage 377725
En als we het dan toch over l-nummers hebben, bij deze ff wat foto's van tijdens t voeren
Bekijk bijlage 377727Bekijk bijlage 377728Bekijk bijlage 377729Bekijk bijlage 377730
Niks vastgezet, gewoon alles in elkaar geschoven, gepuzzeld en gedaan. Halfuurtje werk 🙂Jeetje wat een hout en blijft dat allemaal een beetje inelkaar zitten Mike? Vast een hele klus.
Stevige basis helpt een hoopOk, knap want ik denk dat bij mij alles snel inelkaar zakt met zoiets.
Nope, alles er gewoon tussen gedrukt (behalve de crypto's uiteraard )Staat er mooi bij Mike en heb je al die planten geplakt?
Was ff flink wat werk meer enorm tevreden meeTjonge, dat was weer een flinke verbouwing
Om die reden de 4 L104 eruit gehaald, zag ze werkelijk waar nooit. Zal aan de soort liggen denk ik en mss ook aan de kleine medebewoners. Moet xeggen, zie ze meer en stuk vaker nu er een donkere bodem in ligt. Mss ook omdat ze met minder zijnIk moet 5 L129 hebben, maar zie ze zelden helaas.. laatst een keer toen ik het hout er uit haalde..
Wat doe jij waardoor ze zich laten zien?
gebruik je twee controllers zodat je 2 balken apart kan aansturen?En natuurlijk nog ff een overzichtsfoto met de dagverlichting. 'S avonds is de bak een heel stuk donkerder en vooralsnog helpt de tweede controller enorm goed en is er van alg nog geen sprake (op wat er al zat na, maar ook das zo goed als weg)
Bekijk bijlage 381814
Yes! Heb door een tip hier destijds de beide balken apart geschakeld qua kleur. Ene uitgang van de controller stuurde de warmer wittere verlichting aan, het andere kanaal de kouder wittere. Maar bleef toch wat alg houden en met name op de achterste planten. Maar ja, die staan ook strak onder de ledbalken.gebruik je twee controllers zodat je 2 balken apart kan aansturen?
Ook bij mij 2 Luminus controllers op de Aquatlantis Sublimegebruik je twee controllers zodat je 2 balken apart kan aansturen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.