Ja echt hele leuke slakken en jammer dat ze zo prijzig zijn.
Balen.Toch duur voer dus. 😢
Ik had juist begrepen dat ze niet op een zandbodem konden omdat ze dan niet goed hun zware huisje mee konden slepen... 🤔Tylo s kruipen graag helemaal of deels in de bodem en dat kan niet echt zie ik.
Er zitten nu ook 2 soorten bodems in de bak. De oude fijnere grind bodem zit eronder, lichte kleur.Tja dan heb je wel kans dat 2 soorten bodem gaan mengen tenzij je iets van een schotje gaat gebruiken.
Topadvies , waarom is de topicstarter daar zelf niet opgekomen en je kan de planten dan ook reinigen in de afwasmachienNepplanten![]()
Was maar een grapje.Topadvies , waarom is de topicstarter daar zelf niet opgekomen en je kan de planten dan ook reinigen in de afwasmachien
Voordat die bij jou zijn is het 2028Prachtig laat ze maar komen die tylo's
Oh bah, wat bagger🙁wordt het alleen maar erger. 😔
Ook ik heb m'n bakken wel eens het raam uit willen gooien hoordeze hobby is echt een haat liefde. 🥴
Levensgevaarlijk dit soort tipsOok ik heb m'n bakken wel eens het raam uit willen gooien hoor
De grote bak is een drama.
En omdat het een drama is en ik niet weet wat ik ermee moet, wordt het alleen maar erger. 😔
Opnieuw beginnen? Bak weg doen? Ruiten krabben en verder maar weer zo laten? Pff... deze hobby is echt een haat liefde. 🥴
Maar bij deze dus ook maar wat foto's van die realiteit. Het is tenslotte echt niet alleen maar leuk deze hobby.
Bekijk bijlage 383820Bekijk bijlage 383821Bekijk bijlage 383822Bekijk bijlage 383823Bekijk bijlage 383824Bekijk bijlage 383825Bekijk bijlage 383826
Ik denk dat dit voor een groot deel mijn eigen schuld is.Ik denk dat het belangrijk is om de oorzaak van de algen te achterhalen want anders krijg je ook in een nieuwe bak dit snel weer denk ik.
Keuzes zijn lastig en de keuze is ook nogeens reuze.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.