Topicstarter
Topicstarter
Robin-S
Guest
Een fraai geheel, Robin. Kun je met recht trots op zijn!
Dankjewel
Een fraai geheel, Robin. Kun je met recht trots op zijn!
Ziet er heel goed uit.
Erg mooi gemaakt allemaal
zelf ben ik ook aan het bouwen, erg leuk om te doen, het schilderen gaat wel veel tijd inzitten ben ik achter.
Hoi Robin,
Schitterende bak, zeker van iemand bij mij om de hoek. Zeer mooi. Ik zie het nu pas nadat ik het forum een beetje aan het doorspitten ben.
ZEER MOOI!
Hele mooie bak!
Dat betekend wel wat nieuwe foto's he... De laatste zijn van septemberThanks Ruben, de bak draait nog steeds naar mijn zin
Hmm... denk je dat het ook je bioloog ligt dat je zweefvuil hebt? hier namelijk geen zweefvuil te bekennen (tenzij ik net gevoerd heb dan).
Planten.. ja ik heb ze nooit 😀
Toevallig heeft CVS ook last van zweefvuil i.c.m. zijn bioloog (dit topic). Ik heb echter ook genoeg bakken van dit formaat gezien, met bioloog waarbij het kraakhelder is. Ik denk dat je het eerder moet zoeken bij de circulatie (extra stromingspompjes) of de opbouw van het mechanische gedeelte van de bioloog. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om er een flinke potfilter bij te zetten waarbij je je alleen richt op fijne mechanische filtrage.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.