Wat is er nieuw

De 1 meter van An Vrolijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter An Vrolijk
  • Startdatum Startdatum
thanks,
hahaha ze zijn nog steeds (alweer) bezig,

Ik was het helemaal zat dat bruine "hout" van de bak,
dus ff naar de action, plakplastic gehaald en voila met een half uurtje een "nieuwe"bak, en gaat het vervelen, dan haal ik het er gewoon weer vanaf, hahaha

435798an_vrolijk_0_82_20140215_185335.jpg

Zag net een heel klein mini pandaatje zwemmen yeahhhhh maar toen ik um op de foto wilde zetten was ie weer weg, komt nog wel een keer

Leuk gedaan! Ben niet zo van de marmer stijl maar wel een leuk idee als je je meubels zat bent!

ja maar het laat ook allemaal los Alex, het zit op zo een ijzeren matje, maar het komt allemaal omhoog drijven, straks maar weer eens vast gaan zetten,
kan ik dat spul eigenlijk gewoon knippen??

Ik normaal ook niet Tessa, maar omdat ik in huis alles eigenlijk grijs en wit heb, leek me dit wel leuk omdat het wit met grijs is,

zou het niet knippen An, heb het ook gehad en meestal sterft het dan af.
Bij mij stond het in een donker hoekje dus is dood gegeaan 😉

thankssssss voor de complimenten

een panda eitje, half uur later was ie weg
598837an_vrolijk_0_82_20140220_163330.jpg

en eindelijk weer een snotje op de foto

397991an_vrolijk_0_82_20140220_205726.jpg

Dat eitje zat er hapklaar bij zo inderdaad! beide snotjes staan op de foto hoor 😉

Mooie bak An. Goed gedaan met dat plakplastic!

Zie ook twee snotjes .

whahahah jullie hebben gelijk, ik had die 2e helemaal niet gezien....

dank je wel Peter voor het compliment, ik ben er nog steeds blij mee.

Ziet er goed uit An en dat zalmpje ook. Nog een paar weekjes...hahaha

hahaha jaaaaaa dan komen jullie um ophalen he

Zeker wel, alleen jammer dat het ook weer een vrouwtje is...hahaha, we hebben hier ook alleen maar vrouwtjes.
Gaan we ook nog even op zoek moeten naar wat mannetjes...misschien

euhhh okeej hahahah da wist ik dus niet.

ze krijgen trouwens morgen een kuur dactycid ivm wormen, heb het bij 1 pristella gezien, dus ik neem zekere voor onzekere, als eentje het heeft zou alles het wel eens kunnen hebben, maar jah dan komt ze wel ontwormt bij jullie hahahaha

Uiteraard zal ze eerst een medische keuring ondergaan, alvorens het contract getekend wordt...hahaha

uiteraard, en contract komt in 3voud he, een voor jou een voor mij en een voor het diamantje

vandaag begonnen met de kuur, aan de bak is na een paar uur niks meer te zien

294848an_vrolijk_0_82_20140224_222920.jpg

medicatie of geen medicatie, de panda's blijven bezig

423582an_vrolijk_0_82_20140224_222859.jpg

De Helena's vinden het minder leuk, wist helemaal niet dat ik erzoooooveel nog had, telde er 60 ofzo

385779an_vrolijk_0_82_20140224_222806.jpg

hellupppppp

226414an_vrolijk_0_82_20140224_230256.jpg

en dit vind ik helemaal geweldig, een pandaatje wat op het punt staat uit te komen......en toen ging de lamp uit....
694587an_vrolijk_0_82_20140224_230400.jpg

kreeg het er niet helemaal scherp op helaas,

622453an_vrolijk_0_82_20140224_230458.jpg

Heej, je moet dat stuk (kien)hout niet in het midden zetten, volgens de aloude wetten van de gulden snede, maar juist iets meer naar links of naar rechts (op ongeveer eenderde). In het midden 'deelt' het het totaalbeeld op een onnatuurlijke manier in twee�n. Een eeuwenoud esthetisch principe, maar het werkt echt!

leuk An!
die foto van die helena (help) is super.

en dat je erbij was toen het pandaatje uitkwam; geweldig!

Zoals altijd weer genot om te lezen! Ziet er mooi uit allemaal An, ik hoop voor je dat je de wormpjes snel kwijt bent! Wordt er altijd erg Vrolijk van 😀

zo pandaatjes die in de bak uitkomen en dat goed goed? leuk hoor

Ik heb dat stuk al overal in de bak gehad en vind um hier het beste staan, ook al staat ie in het midden, als ik ooit een mooi stuk of stukken tegenkom gaan die er ook nog bij, dat is de bedoeling tenminste, ik wil er meer hout in zetten, maar ben het juiste stuk nog niet tegengekomen, en toen ik er een mooi stuk zag waren de centen op, hahaha

jaaaa tis gewoon niet normaal meer in die bak hier, of die kleine het overleefd is ook maar de vraag met die vreetzakkies van een pristella's heb wel nu wel wat eitjes apart gezet, wil het groepje panda's graag wat aanvullen

Het gaat erom wat je zelf mooi vindt en dan pas wat wij mooi vinden 😉

Misschien dat je het hout een stukje kan draaien, zodat de takken onder een lichte hoek van het raam staan?

Leuk bakje nog steeds! (Jep, ook weer terug van weggeweest..)
Nog steeds vruchtbare cory's zo te zien, haha!

Leuk die eitjes hoor An en de Helenas staan er ook mooi op.

heyy Juut lang niet gezien....
hahaha ja die cory's kunnen er wat van hoor....

ik moet het hout er vandeweek ff uithalen en afschrobben, zit me een partij groene zooi op,

thanks John, ach ze blijven aan de gang hier he, hahahaha

nee heel lang niet inderdaad. Tijdje met priv� dingetjes bezig geweest, dusja.
Aquarium ook wat laten hangen dus helaas wel een aantal andere visjes moeten kopen en plantjes enzo.

Maar bij jullie nog steeds erg vruchtbaar dus, haha.
Blijven leuke bakjes! Heb ze allemaal weer even bekeken, heb flink veel gemist he 😛

Zal binnenkort even nieuw topicje aanmaken voor onze bakken (heb m'n oude vierkante bak weer terug!)

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan