Vechten ze ook niet als er wel een vrouw bij zit?
Met genoeg vrouwen niet. 1:1 is al genoeg.Vechten ze ook niet als er wel een vrouw bij zit?
😛Ja wie weet hebben ze volgende keer alleen vrouwen 😀
We hebben het hier over een betta soort JohnOk, dus wat makkelijker dan de Betta qua gedrag.
Ja, veel makkelijker. In de aqua40 waar ik ze in wil houden kunnen er wel 2 tot 4 in. Ze worden trouwens maar 3 cm lang 😛'Ok, dus wat makkelijker dan de Betta (splendens) qua gedrag.
We hebben het hier over een betta soort John
Je stopt het spiderwood onder het zand? Hou je weinig water over!😀😛en ik ga spiderwood gebruiken zoals het "hoort", het is bovendien een wortel.
Mischien wel een goed idee voor jou Ruben 😀Je stopt het spiderwood onder het zand? Hou je weinig water over!😀😛
Hé, ja, mischien wel, dan stop ik er slijkspringers in😛😛Mischien wel een goed idee voor jou Ruben 😀
Waarom denk je anders dat ik laatst vroeg of 12cm waterhoogte genoeg was voor betta's? 😀Je stopt het spiderwood onder het zand? Hou je weinig water over!😀😛
Nog maar 1, Dirk. Zoals ik volgens mij al vertelde waren de andere drie door parasieten sterk vermagerd, terwijl ze wel dagelijks aten. Deze ziet er redelijk goed uit, dus ik hoop dat hij het overleeft. Als hij over een paar maanden nog steeds gezond is zal ik een beter huis voor hem zoeken, ik vind deze bak te klein voor een groep choco's.Hoeveel chocolaatjes heb je er nog in Christian?
Ja zover ik het via de foto kan beoordelen is het een gezonde vis.Nog maar 1, Dirk. Zoals ik volgens mij al vertelde waren de andere drie door parasieten sterk vermagerd, terwijl ze wel dagelijks aten. Deze ziet er redelijk goed uit, dus ik hoop dat hij het overleeft.
Ik heb dat blijkbaar gemist, wat zonde zeg. Ga je er nog bij aanschaffen?Nog maar 1, Dirk. Zoals ik volgens mij al vertelde waren de andere drie door parasieten sterk vermagerd, terwijl ze wel dagelijks aten. Deze ziet er redelijk goed uit, dus ik hoop dat hij het overleeft. Als hij over een paar maanden nog steeds gezond is zal ik een beter huis voor hem zoeken, ik vind deze bak te klein voor een groep choco's.
Ik had het vorige bericht net bewerkt 😛Ja zover ik het via de foto kan beoordelen is het een gezonde vis.
Ga je de groep uitbreiden?
Als hij over een paar maanden nog steeds gezond is zal ik een beter huis voor hem zoeken, ik vind deze bak te klein voor een groep choco's.
60x30x40cm. De minimale maat voor een groep choco's.Hoe groot is deze bak dan?
Scheer je weg zee gekkie 😀Zolang je maar geen bruin water hebt😀😀😉
Kun je jezelf niet verbannen ofzo? 😛Zolang je maar geen bruin water hebt😀😀😉
Kun je jezelf niet verbannen ofzo? 😛
Gelukkig ben ik 50 (and forever young).Wie moet er dan op al die vervelende jeugd hier passen? Dat kan Ton niet alleen af denk ik😀😀😛
Deze niet gezienUiteindelijk niet opnieuw opgestart, maar gewoon de pistia voor een groot deel verwijderd, en dat beetje dat mocht blijven heb ik gesnoeid. De Limnophilla heb ik gesnoeid en achterin geplant, tot het hout. Alles ziet er beter uit, en lijkt nu meer op de biotoop. Over een maandje is alles volgegroeid en ziet het er nog beter uit.
Bekijk bijlage 255665 Bekijk bijlage 255666
oei, hoop dat ze er nog is, zal voor je duimen...Ben weerterug van vakantie...
Ik heb de Paro nog niet gezien, ormaal zou hij vaak zichtbaar zijn, in ieder geval tijdens het voeren, maar dat was nu niet het geval. Alle andere vissen doen het goed, dus ik heb nog een beetje hoop.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.