MaestroCygni
Well-known member
Dan zijn ze zeker geen optie voor mij.Bij mij waren de wortels net zo lang als die van de limnobium 🙁
Dan zijn ze zeker geen optie voor mij.Bij mij waren de wortels net zo lang als die van de limnobium 🙁
Gewoon proberen. De wortels van de limnobium zijn ook niet bij iedereen even lang.Dan zijn ze zeker geen optie voor mij.
Kleine consessie.Volgens mij is het voor mijn bak niet biotoop correct. Bovendien maken die ook redelijk lange wortels aan, toch?
Nee, ik had gewoon gevraagd of ze deze mee konden bestellen, maar ik dacht dat ze net als elk ander ander visje per 5/8 werden geleverd.Mooi Christian.
Had je er meer besteld?
Ik ga kijken of deze een koppel worden. Als dat zo is, is dat genoeg. Ik wilde alleen meer nemen om meer kansen te hebben op een koppel.Ga je nog meer bestellen of is 2 genoeg?
"Ik mag jou niet"Ze hebben ook niet veel keus.
Maar, ik ben bang dat ik twee mannen heb.
Dat hoop ik ook...Hè nee toch, ik hoop deze keer dat je er flink naast zit 🙁
succes!Net ingeschreven voor Biotope Aquarium Design Contest. Ik had het echt veel beter kunnen doen, de video is erg slecht (en toch de beste van de 5 video's die ik heb gemaakt.).
Sowieso verwacht ik geen goede plaats ofzo, ik wil eerder feedback. Ik wil weten wat beter kan.
Ik weet niet of ik een foto van de wedstrijd mag plaatsen :/succes!
Hoe heb je de planten nu neergezet?
Daar ben ik nu mee bezig, met mijn Engels...
Nee, het zijn man en vrouw gelukkig.Lesbo's? achja alles mag 😀
Pfff, dat is goed nieuws!Nee, het zijn man en vrouw gelukkig.
Nee, het zijn man en vrouw gelukkig.
Ligt aan d e visjes uiteraard 😛 😀Dat zou wel echt top zijn... niks vervelenders als denken dat je een M+V hebt... en dan 2 van dezelfde hebben
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.