A
Altispinosa
Guest
Wat een mooie dieren je toch hebt en kijk hoe fotogeniek ze zijn.
Bedankt Mike!Prachtig!
Vind ik ook, en ik heb de Paro ervan zien eten, dus het heeft ook nog een belangrijke functie!Mooi man, die lading alg in je 16 liter bak is werkelijk geweldig!
WlBedankt, dat komt waarschijnlijk omdat de bak langer en lager is dan de gemiddelde bak van deze afmetingen, waardoor de verhouding tussen de lengte en de hoogte ongevereer gelijk is aan die van 60cm bak.Erg mooi en het oogt veel groter dan 16 liter zeg
Bedankt Nicole! Ik ben heel blij met de panduro's.Prachtig is het! En wat is het toch een mooie vis om te zien, goed vastgelegd!
Vind ik ook, en ik heb de Paro ervan zien eten, dus het heeft ook nog een belangrijke functie!
6 --> 2 Betta coccina
8 Trigonopoma pauciperforata
5-8 Pangio semicincta
Gelukkig heb ik de panduro niet genomen😳😀😉Ben weer thuis! Wel uitval gehad, de laatste Hyphessobrycon amandae... Omdat de andere een paar dagen voordat ik wegging doodging, ga ik aannemen dat de panduro's ze hebben gedood. Anders vind ik het heel toevallig dat de ene een paar dagen na de andere dood ging... Blijkbaar kwamen de amandae's te dicht bij de Apisto's, terwijl de pauci's afstand weten te houden 😛
In deze twee weken heeft Mr. panduro wel geleerd dat droogvoer ook voer is, dus dat is in ieder geval wél goed nieuws...
Morgen, ik moet de bak nog even schoonmaken, want de voorruit is helemaal vol met alg.Gelukkig heb ik de panduro niet genomen😳😀😉
Maar ze zijn wel prachtig!
(Kleine hint😀)
Ben weer thuis! Wel uitval gehad, de laatste Hyphessobrycon amandae... Omdat de andere een paar dagen voordat ik wegging doodging, ga ik aannemen dat de panduro's ze hebben gedood. Anders vind ik het heel toevallig dat de ene een paar dagen na de andere dood ging... Blijkbaar kwamen de amandae's te dicht bij de Apisto's, terwijl de pauci's afstand weten te houden 😛
In deze twee weken heeft Mr. panduro wel geleerd dat droogvoer ook voer is, dus dat is in ieder geval wél goed nieuws...
Ik ga ze voorlopig in de bak laten. Gisteren vond ik de zesde pauci, dus de enige vis die dood is, is de amandae.Geen gemakkelijke beslissing Christian
Maar is 2 Betta persephone, 6 Choco's en een koppel/groep Parosphromenus niet een beetje veel in 60cm? Het is wel 40cm hoog, dus dat scheelt wat, maar ik weet het niet. Gaat niet om de combinatie van vissen, die is prima, maar eerder de 6 choco's in 60cm... 4 zou prma kunnen, maar is dat wel een groep?Choco's zijn echt geweldig om naar te kijken, heel interessant gedrag.
Ik vind een koppeltje echter wel wat weinig, ik zou minder dan 4 eigenlijk niet doen, liever nog 6.
Het zijn wel koppelvormers, maar dat wel in groepsverband. Het gebeurd maar zelden dat er maar twee bij elkaar zitten, meestal houden ze zich echt met hun vieren op.
Het zijn allemaal klein blijvende dieren, dus ik denk dat het wel mee zal vallen.Maar is 2 Betta persephone, 6 Choco's en een koppel/groep Parosphromenus niet een beetje veel in 60cm? Het is wel 40cm hoog, dus dat scheelt wat, maar alsnog...
Al ga ik uiteraard geen dieren in koppel houden als ze in een groep moeten...
Dacht ik al. Het was niet de combinatie waar ik bang voor was, maar het aantal choco's.Het zijn allemaal klein blijvende dieren, dus ik denk dat het wel mee zal vallen.
Houdt het op 4, dan kom je er wel.
MIjn Choco's gebruiken misschien een kolom van 20*30 cm, heel soms komen ze er buiten maar meestal blijven ze in hetzelfde stukje water. Het zijn zeker geen grote zwemmers, net als Paro's.
B. persephone ken ik niet, maar als die enigszins lijken op de andere wilde Betta's zit je daar ook wel goed mee.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.