MaestroCygni
Well-known member
Ik zie ze ook bijna nooit 😛We want more! We want more! We want more!😀😛
Ik zie ze ook bijna nooit 😛We want more! We want more! We want more!😀😛
Can't blame them. 😀(behalve als Ruben langs komt 😛 )
Tja, dat krijg je met zo'n kop😀😛Wat is dat toch met die vissen van jou, ze verstoppen zich allemaal!
Mijn vaillanti's zitten de hele dag voor de ruit (behalve als Ruben langs komt 😛 )
Hé! 😡😀😀😉Can't blame them. 😀
Ik hoop van harte dat ze goed bij je aanslaan. Een mooie plant maar het is mij nog niet gelukt ze (zonder co2) in leven te houden.Eleocharis acicularis. Mooi plantje, moeilijk te planten....
Ik hoop het ook. Ze zouden zonder co2 en met gedimd licht moeten kunnen overleven, maar we zullen het zien. Komt voor in de biotoop, dus ik neem ook aan dat de waardes geen probleem zullen zjn.Ik hoop van harte dat ze goed bij je aanslaan. Een mooie plant maar het is mij nog niet gelukt ze (zonder co2) in leven te houden.
Die is ook heel mooi, zeker! Eigenlijk precies wat ik zocht. Misschien later 😛Persoonlijk vind ik Eleocharis sp. 'Montevidensis' erg mooi (20-30cm), maar niet makkelijk aan te komen.
Niet snel, maar op den duur... En de mini variant komt niet in het wild voor, toch?Je hebt ook mini javavarens 😉 Daarbij, hoe snel denk je dat ze gaan groeien in je bak? 😉
Dan breek je er toch gewoon een stuk af.Niet snel, maar op den duur... En de mini variant komt niet in het wild voor, toch?
Dat kan altijd natuurlijk, wat ik bedoel is dat de bladeren te groot zijn. Eenmaal die gegroeid zijn kan ik er niks meer aan doen...Dan breek je er toch gewoon een stuk af.
Haha, mij een plantenvraag stellen 😀Niet snel, maar op den duur... En de mini variant komt niet in het wild voor, toch?
Ah op die fiets. Je hebt last van een omgekeerd probleem, als je planten het goed gaan doen wordt jij niet blij😉Dat kan altijd natuurlijk, wat ik bedoel is dat de bladeren te groot zijn. Eenmaal die gegroeid zijn kan ik er niks meer aan doen...
Nu zoek ik misschien iets voor op het hout...
Niet Maleisisch 😛
Pogostemon op houtNiet Maleisisch
De beukenbladeren van de paro bak komen er later ook in 🙂Mooi!
Mischien ook nog een ander soort blad in doen, dan alleen maar eiken🙄😉
Ik meet geen nitriet, dus... ze leven allemaal?Maar mag nog wel een keer hoor🙂 Hoe gaat het met de choco's?
Behalve de pauciperforata's die zouden mij wel op willen eten... Letterlijk.Christiaan zijn vissen zijn gewoon bang voor hem 😛
Net als ik, wanneer jij de borstelworm met je blote handen oppakt 😛Wanneer ga je die bladeren nu eens opruimen Christian😀😀
Ik ga raamfolie plakken, van dat milky spul.Gaat lekker, mooi theekleurtje ook 😀
Ga je de achterkant nog verduisteren? of blijft het een 'doorkijkbak'?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.