B
blackmoor
Guest
Gaaaf!
Nu nog even sparen voor een eigen Colombo testkoffer, Christian. Zelf meten is toch veel leuker.Gisteren weer de NH3, NH4 en NO2 laten meten bij de LFS.
Ik heb al digitale meters voor alles wat ik nodig heb. Toevallig geen NH3/4 en NO2 testjes meer, maar die heb ik alleen tijdens de opstart nodig, dus daarvoor kan ik wel naar de lfs fietsen, bespaart me 20 euro aan onnodige testjes 😉Nu nog even sparen voor een eigen Colombo testkoffer, Christian. Zelf meten is toch veel leuker.
Deze ook gezien: Eleocharis Sp. (montevidensis)Ik denk dat ik een Eleocharis vivipara bestel, die worden heel lang
Voor zover ik weet niet in Nederland te krijgen, dus het wordt viviparaDeze ook gezien: Eleocharis Sp. (montevidensis)
Die is 2x duurder dan de vivipara en is vrijwel hetzelfde...Is dezelfde Cristian 😉
Ja, dat klopt! Maar qua gedrag zijn ze wel bijna hetzelfde, en ze hebben ook een leuke spitsneus 😛 Zijn jouw vaillanti kieskeurig, wat eten betreft? Mijn chocos eten echt alles, zelfs droogvoer, en dat had ik totaal niet verwacht.Erg mooi bakje.
Leuk om eens goed het verschil tussen de 'gewone' choco en de samurai te kunnen zien. Eigenlijk zijn het compleet andere dieren qua bouw.
Ik vind osphromenoides de mooiste van allemaal, maar het is natuurlijk jouw keuze.Ik twijfel nog steeds tussen deze en de vaillanti.
Bedankt Stefan, en leuk dat je weer hebt gelezen 🙂Weer een paar pagina's mogen lezen .
Toch prachtig hoor hoe je er telkens in slaagt en heel mooie foto's Christian
Ik weet het. In de hoop dat de panduro's zouden kweken en er genoeg microörganismen waren, maar ze willen geen eitjes leggen, dus dan maar besloten de ruit deels schoon te maken.Je ruiten zijn vies 😀
Nee, geintje. Prachtige dieren!!
Bedankt Nicole!Ze zijn echt prachtig Christian, ook je chocolaatjes mogen er zijn 🙂
Bed weg doen en met zo'n opblaasbaar ding in de 160 bak slapen 😀😀Echt prachtige beestjes.. zowel de choco als de panduro.. jammer ik geen plek meer heb
En maar één week later...De drijvers doen het goed!
Foto genomen op 4 februari:
Bekijk bijlage 243551
En vandaag:
Bekijk bijlage 243552
Is een magneet ventiel op de lange duur niet goedkoper als alle co2 die je verknoeit?Er komen geen bewoners in de bak, dus een magneetventiel vind ik nu niet echt nodig. Dit is dan voor de home 15.
Als ik niet vergeet om de co2 's nachts af te sluiten niet 😛Is een magneet ventiel op de lange duur niet goedkoper als alle co2 die je verknoeit?
En als je weg bent? Op vakantie?Als ik niet vergeet om de co2 's nachts af te sluiten niet 😛
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.