RichD1011
Well-known member
20euro valt toch nog mee? Speciale soorten zijn nu eenmaal duurder.
Vind ik ook. Ben zeker bereid 20 euro te betalen voor de persephones. Ik denk dat het eerder voor de winkel onbetaalbaar is.20euro valt toch nog mee? Speciale soorten zijn nu eenmaal duurder.
Weet je ongeveer hoe snel ik kan druppelen? Ik heb nu 2 tot 3 druppels per seconde, maar misschien is dit te snel voor zo'n groot ph verschil?Leuke visjes zeg.
Ik begin altijd langzaam en verhoog het langzaam als de emmer voller wordt.Weet je ongeveer hoe snel ik kan druppelen? Ik heb nu 2 tot 3 druppels per seconde, maar misschien is dit te snel voor zo'n groot ph verschil?
Edit: Opnieuw geteld, en het is maar iets meer dan een druppel per seconde.
Oh echt? Ik wist niet dat chocolaatjes dat deden!Stelletje drama queens zijn het. Raak het aquarium aan en ze vallen allemaal naar de bodem alsof het dode bladeren zijn... 😀
Hahaha ja als ze ergens van schrikken doen ze dat 😉 De eerste keer dat het gebeurt schrik je je helemaal lam!Oh echt? Ik wist niet dat chocolaatjes dat deden!
Haha ja, als je het gisteren niet had verteld was ik geschrokken, maar nu vond ik het best grappig 😛Hahaha ja als ze ergens van schrikken doen ze dat 😉 De eerste keer dat het gebeurt schrik je je helemaal lam!
Hebben ze jou niet geleerd om niet op de ruit te tikken. Tik....tik...fishy...fishy.....FISHY😀Stelletje drama queens zijn het. Raak het aquarium aan en ze vallen allemaal naar de bodem alsof het dode bladeren zijn... 😀
Gewoon erin zagen, heb ik ook gedaan met de kap van juwel. Wel voorzichtig, dat het niet knapt😉UUUUHHHGGGGG de kap heeft geen gaten voor een buitenfilter.....
Uhmm, ik weet niet of ik dat durf...Leuk! Nieuw bakje!
Gewoon erin zagen, heb ik ook gedaan met de kap van juwel. Wel voorzichtig, dat het niet knapt😉
Boortje in de schroeftol, laag toerental en heel rustig een gaat maken. Dan met een ijzerzaagje heel voorzichtig uitzagen. Is niet zo moeilijk 🙂 Gewoon zorgen voor een scherp zaagjeUhmm, ik weet niet of ik dat durf...
Nu ik er aan denk, in de Maleisische bak komen planten, die ik voor het filter kan planten, in de Peruaanse bak niet... dus misschien is dit beter.Boortje in de schroeftol, laag toerental en heel rustig een gaat maken. Dan met een ijzerzaagje heel voorzichtig uitzagen. Is niet zo moeilijk 🙂 Gewoon zorgen voor een scherp zaagje
Van tevoren inwateren 🙂Hoe doe jij dat straks met dat blad om het zinkend te krijgen?
Dat kan ook 😛Ik gooi het blad altijd gewoon in de bak, na 2 dagen ligt alles op de bodem 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.