De aquaria van MaestroCygni


Chocolade, lekker...
IMG_20180111_154818.jpg


Ze zitten naar tijdelijk in de aqua 60, om de temperatuur gelijk te krijgen. Daarna gaan ze de paro bak in, voor hooguit een maand :p
 
Weet je ongeveer hoe snel ik kan druppelen? Ik heb nu 2 tot 3 druppels per seconde, maar misschien is dit te snel voor zo'n groot ph verschil?

Edit: Opnieuw geteld, en het is maar iets meer dan een druppel per seconde.
Ik begin altijd langzaam en verhoog het langzaam als de emmer voller wordt.
 
Zijn ze ook al lekker zielig met de vinnetjes aan het knijpen? Vinden ze ook zo leuk om te doen... Ook niets om van te schrikken, want er is niets met ze aan de hand :p
 
UUUUHHHGGGGG de kap heeft geen gaten voor een buitenfilter..... Ik was van plan om de buitenfilter van de aqua60 op de Expert aan te sluiten, en de Aqua60 te laten draaien op het binnenfilter dat bij de expert zat, maar dat is dus niet mogelijk....
Ach ja, als ik het binnenfilter in de Paro bak heb kunnen verstoppen, moet dat in de grote bak ook kunnen...
 
Boortje in de schroeftol, laag toerental en heel rustig een gaat maken. Dan met een ijzerzaagje heel voorzichtig uitzagen. Is niet zo moeilijk :) Gewoon zorgen voor een scherp zaagje
Nu ik er aan denk, in de Maleisische bak komen planten, die ik voor het filter kan planten, in de Peruaanse bak niet... dus misschien is dit beter.

Ik heb al met de hardscape zitten spelen:
IMG_20180114_114431.jpg

IMG_20180114_134611.jpg
 

Terug
Bovenaan