rjoemman
Well-known member
Nou ook weer niet overdrijven met het tussen de regels door lezen he.Jij gaat gezellig naar Richard toe?
Nou ook weer niet overdrijven met het tussen de regels door lezen he.Jij gaat gezellig naar Richard toe?
Misschien is dit meer jouw stiel? http://nieuwtjevandedag.com/Nog nieuws?
Ik ben vrij zeker van niet.Misschien is dit meer jouw stiel? http://nieuwtjevandedag.com/
Jee, dat is wel ff schrikken. Zoiets verwacht je toch niet.
Zelf ken ik de term pvc vloer alleen van die flexibele plak stroken. Maar dit ziet er harder uit.
Is de hardheid te vergelijken met hout laminaat. Of is dit pvc hol van binnen? En brozer?
Ik heb dit bij laminaat nog niet gezien.
Maar pvc vloeren worden steeds populairder. Dus misschien een warschuwing op zijn plaats.
Kun je misschien eens een foto van zo’n pvc plank maken. En dan de zijkant. Puur ter info.
dat was even schrikken, hopelijk is dit definitief opgelost.
Zo dat zal zeker schrikken zijn geweest en gelukkig heb je er verder geen waterschade aan overgehouden.
Pffff stress, zweet en schrik! Netjes opgelost en hopelijk geen andere onverwachte uitdagingen op deze manier.
Dat zal een heleboel stress geweest zijn denk ik zomaar! Gelukkig staat alles weer stabiel.
Spijtig van de kogel 🙁, maar dat lees je wel vaker dat ze simpelweg te ver heen zijn om nog te redden.
Oh oeps...
Leermomentje voor de volgende keer 😉
Gelukkig goed opgelost!
Ziet er verder netjes uit!
Jee, dat is wel ff schrikken. Zoiets verwacht je toch niet.
Zelf ken ik de term pvc vloer alleen van die flexibele plak stroken. Maar dit ziet er harder uit.
Is de hardheid te vergelijken met hout laminaat. Of is dit pvc hol van binnen? En brozer?
Ik heb dit bij laminaat nog niet gezien.
Maar pvc vloeren worden steeds populairder. Dus misschien een warschuwing op zijn plaats.
Kun je misschien eens een foto van zo’n pvc plank maken. En dan de zijkant. Puur ter info.
Wij hebben ook pvc, niet de plakstroken maar die je klikt zeg maar, maar die zijn buigzaam en niet hol en liggen op beton met een dunne rug van kurk. Maar goed je hebt veel soorten denk ik.
Je bedoelt zijn vaderheb je goed gereedschap
Ga gelijk weer een nieuw huis zoeken, kan ik ook een aquarium kamer claimen.
Ga gelijk weer een nieuw huis zoeken, kan ik ook een aquarium kamer claimen.
De 2 achterste poten begonnen de PVC vloer aan de kant te drukken... die zag ik even niet aankomen om eerlijk te zijn.
Wist overigens niet dat hardhout zo duur was t.o.v. gewoon vurenhout
😱
Cool en efficiënt gereageerd en opgelost!
😎
Ik vraag me wel nog iets af:
Toen je het net ontdekt had, hoelang heb je dan eerst, met je vingers voor je opengesperde ogen en al dansend op je tenen, als een koploze kip door het huis gesprongen terwijl je luidop prevelde:
"OMG! OMFriggingG! What to do?? OMG!!!! Help!! OMG!" ?
5 minuutjes?
10?
(I know i would do just that, for at least 5 minutes...)
Anders moet je voor de sport eens volgend vergelijkend experiment uitvoeren:
Kweek zelf eens twee balkjes van 1 meter lang, 4 op 4 cm breed. Eentje in vuren en het andere in hardhout.
Ik durf wedden dat je (na x aantal jaar) je hardhoutbalkje liever niet, maar sowieso veel duurder dan je vuurtje, zal verkopen...
Heel eerlijk, viel wel mee eigenlijk.
Zat wel ff te vloeken
en dan had ik mij wel meteen druk gemaakt
En begrotingen zijn er om overheen te gaan toch
Cool!
Ik had even een flashback: enkele jaren geleden deed ik om 2uur 's nachts de "stoot van mijn leven" waarbij de witte "cue-ball" met een mooie boog over de beoogde zwarte bal zweefde, mijn pooltafel achter zich liet en de hoek van mijn meterbak als rem gebruikte.
Eerst leek er niets aan de hand maar twee minuten later liep ik door een plasje water....
Bak lek, in de onderste hoek. 180 liter water kreeg ineens ambitie...
Mijn visjes zwommen erbij en keken er naar...
Toen moest ik effectief eerst even compulsief mijn versie van bovenvermeld dansje uitvoeren. Jammerend en vloekend, springend op mijn teentjes in een uitdijend plasje terwijl ik naar oplossingen zocht voor vis en water.
5 minuutjes duurde deze spontane choreografie ongeveer denk ik...
Is inderdaad wel een verschil wanneer je weet dat het niet "a la minute" gaat escaleren.
Gelukkig, voor je stressniveau, kon je de situatie en de prognose goed inschatten.
Ziet er goed uit. Voor de zekerheid zou ik het frame nog aan de muur vastmaken...
Groet John.
Geen vertrouwen meer in dat allu profiel?dat zit die ook 😉
Geen vertrouwen meer in dat allu profiel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.