Ben benieuwd! Ken het begrip wel inderdaad van YoutubersVooral in de 1e fase inderdaad, maar waar kleine visjes vooral even hun vinnen uitzetten en achter elkaar aanzwemmen, zijn dit echte (zoals dat heet) "lip-lockers".
Vooral de bocourti's en catazaja's zijn hierin met regelmaat bezig.. als ik het zie zal ik eens een foto maken, is een prachtig spektakel(tje).
Nu ik nog even goed kijk zie ik er ook wel roze in ja, (ben kleurenblind) maar aparte vorm heeft die visDe blauw vis op foto 2... is dat niet roze???
Nu ik nog even goed kijk zie ik er ook wel roze in ja, (ben kleurenblind) maar aparte vorm heeft die vis
35 cm is echt gigantisch, dat is 1/3 van mijn bak
Geen ruimte meer voor de toekomstige kinderkamer dusLeuk hoor, je hebt een echte vissenkamer
Geen idee, weet zo niet hoeveel slaapkamers Richard heeft.Geen ruimte meer voor de toekomstige kinderkamer dus
Netjes Richard en je krijgt het druk met al die bakken.
Toe maar, je maakt er serieus werk van, is het de bedoeling om te gaan kweken en verkopen?
Ik zie toch al meer dan 3 bakken Rich 😅👍
gewoon een wat uitgebreidere hobby
Uitgebreidere of uit de hand? (geintje)In de huiskamer 230x70x70
in de vissenkamer:
5x 115x50x45
1x 115x50x45 / 3
2x 180x50x50
doe dan 1 bakje met planten op ze minst😛
Ben zeer benieuwd naar je specialere soorten 😉
Uitgebreidere of uit de hand? (geintje)
Maar wel tof om zoveel bakken te hebben waar je dan per soort in kunt kweken, en wie weet hou je er ooit nog een zakcentje aan over.
Daar is het toch ook een hobby voor! Ik sluit me hier ook bij aan, al kunnen horloges toch ook wel een gezamenlijk fortuinlijk kosten merk ikAls je alles bij elkaar opteld wordt het lastig om er ets aan over te houden idd.
Zelf ben ik ook een thuiszitter btw, auto's aquarium en horloges houd ik me mee bezig
zal nog is een update plaatsen over wat er zwemt
👀👀👀Maar zal binnenkort alles is op de foto zetten incl naam
Twee lange jaren later...................... 😉
Maar zal binnenkort alles is op de foto zetten incl naam
Binnenkort is een ruim begrip hoor 😉Hey Richard,
Heb je in de gaten dat het al half September is?
Ben wel een soort van benieuwd!!
Kunnen we hier een slotje op zetten??
Sorry maar mn laatste slotje heb ik bij Stefan gebruiktKunnen we hier een slotje op zetten??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.