Killerfish
Well-known member
Ziet er al goed uit, benieuwd wat het gaat worden! Gaat iig al de goede kant op zo te zien, keep up the good work
Ja daar ben ik nu ook achter, maar inmiddels is het zuigen gestopt en begint het bijna te glimmen.Bij mdf moet je altijd eerst een primer gebruiken anders blijft het zuigen
Ja, de meubels (landelijk) die we op het oog hebben zijn ook in die kleur.Koos de ral 9010 omdat het goed bij je interieur past ?
Je hebt hem omgedraaid...... Goed bezig hoor!
Ja, dat was een stuk makkelijker met vervenJe hebt hem omgedraaid.
Nee hoor, dan heb ik ruzie hier😀 er ligt plastic onder, tijdens het verven heb ik de vloer nog meer afgedekt.Heb je nu verf gemorst
Dat is wat ik zag, gelukkig maar. Anders moest je een groter aquarium bouwen zodat je het niet meer zou zien 😉Dat witte op de vloer links is nog wat stof van het schuren, dat viel van het plintje af
Well playedEn de vrouw maar denken dat ik nu een kleinere bak heb😀
ja daar zijn de bacterien gek op😀Passoa in je filter?? 😀
Thanksgoed bezig btw !
Dat vind ik ook het leukste ja, als het eenmaal draait dan draait het, en dank je.Geniet ervan. Het voorbereiden en bouwen vind ik zelf altijd het leukste. Ziet er top uit!
Dat was de binnenkant van de kap, die is inmiddels goed glad.Komt omdat je de boel niet heb afgedicht en meteen met lak eroverheen bent
Ja met een rolletje, dat doe ik eigenlijk altijd met grote oppervlakken.Heb je het met een rollertje gedaan?
Ik zal het eens proberen op een deurtje, ik heb verf en tijd genoeg.Je kan ook na het rollen even met een kwast over de verf gaan voor een strakker effect maar moet je wel lange halen halen maken zodat je geen aanzetten ziet in je lakwerk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.