Ik ga hem zelf halen😀Heb je al een idee wanneer hij toe komt?
Haha, nou valt wel mee hoor, ben wel blij met het resultaat maar er moet nog wel een keer een schuurpapiertje overheen, ik vind het toch nog iets te bobbelig, het spuiten van een auto gaat me beter af.Wat een geweldig project
Oh ja, ik heet Patrick trouwens😀.handige Harry
Chinees Nieuwjaar is in elk geval pas begin volgende maand, ik twijfel over de datum - 4 of 5 februari (een zaterdag). Daar zal het in elk geval niet aan liggen.Even een update.... er is geen update
De kast is al klaar, dus nu is het wachten op de bak, die zal in de loop van de komende week klaar zijn.
Daarnaast wacht ik nog op spulletjes uit China, soms heb je het snel in huis, maar in dit geval zijn sommige bestellingen al 3 weken onderweg, misschien vanwege de feestdagen?
Das waar ook ja, we wachten rustig af...Chinees Nieuwjaar is in elk geval pas begin volgende maand
Dat is normaal toch een vrij snelle manier van verzenden. Binnen 15 dagen zo uit mijn hoofd.Das waar ook ja, we wachten rustig af...
Bijna alles gaat via China Post Ordinary Small Packet Plus, sommige dingen heb ik al wel in huis.
Binnen 15 dagen
Ah ja ik was in de war. Tegenwoordig neem ik doorgaans betaalde verzending en dan met Standard shipping, vaak niet aanwezig bij gratis verzenden. Ik zoek ook niet meer naar de goedkoopste verkoper maar naar die met de meeste verkopen en hoge rating.16 tot 36 dagen staat erbij
Maar idd, sommige dingen heb ik al wel in huis, 10 of 12 dagen duurde dat
AliExpress Standard Shipping is de snelste manier, (12 tot 15 dagen), maar niet altijd selecteerbaar, ik heb alles met gratis verzending
Ja dat scheelt wel, maar ik doe dat niet bij de dingen die maar een paar cent kosten, dan maar even geduld hebben.maar naar die met de meeste verkopen en hoge rating.
Sinds die tijd alles rap in huis gehad.
Dat is waar, daar maak ik ook een uitzondering voor.Ja dat scheelt wel, maar ik doe dat niet bij de dingen die maar een paar cent kosten, dan maar even geduld hebben.
Probleem bij Ali zit 'm meestal niet in de verzending vanuit China. Binnen een week tot tien dagen staat het in Nederland. Het uitzoeken en verzenden wat dan nog moet gebeuren duurt vaak erg lang...16 tot 36 dagen staat erbij
Maar idd, sommige dingen heb ik al wel in huis, 10 of 12 dagen duurde dat
AliExpress Standard Shipping is de snelste manier, (12 tot 15 dagen), maar niet altijd selecteerbaar, ik heb alles met gratis verzending
Probleem bij Ali zit 'm meestal niet in de verzending vanuit China. Binnen een week tot tien dagen staat het in Nederland. Het uitzoeken en verzenden wat dan nog moet gebeuren duurt vaak erg lang...
Dus dan ligt het misschien toch aan de feestdagenProbleem bij Ali zit 'm meestal niet in de verzending vanuit China. Binnen een week tot tien dagen staat het in Nederland. Het uitzoeken en verzenden wat dan nog moet gebeuren duurt vaak erg lang...
Dat zou mooi zijnOver een tijdje nog sneller als ze een distributiecentrum gaan openen in België, binnen 72 uur is dan het doel om te bezorgen.
en soms krijgen de bladeren zwarte vlekken
Dat scheelt dan weer, maar ik heb wel eens van die flinke bossen met wortels gezien, waar dan ook een hoop troep tussen gaat zittenZe hebben ook nog eens de kleur van het hout waardoor ze minder in de gaten lopen.
Die heb ik ook voorbij zien komen ja, maar ging er vanuit dat die afgezien de vorm hetzelfde zou zijn.de windelovvaren, krijgt praktisch geen wortels en woekert niet
Het liefst een stengelplant, of iets wat ik ergens op kan binden, zodat het verplaatsbaar/uitneembaar blijft.Je zoekt iets voor op het hout of?
Ik vind dat wel meevallen, maar als jou dat stoort zou je de wortels natuurlijk onder de kraan uit kun spoelen. Het staat immers toch op hout of steen.Dat scheelt dan weer, maar ik heb wel eens van die flinke bossen met wortels gezien, waar dan ook een hoop troep tussen gaat zitten
zoek ik eigenlijk ook nog een beetje donkergroene middelgrote plant, liefs geen vaste plant.
Een mooie mos zou ook nog kunnen bedenk ik me nu, is ook lekker donkergroen (meestal)
Dat ziet er wel goed uit, lijkt een beetje op een mini variant van de waterpest.Willow moss
Dat is dan ook weer zo ja.maar als jou dat stoort zou je de wortels natuurlijk onder de kraan uit kun spoelen. Het staat immers toch op hout of steen.
Nee, dat doet Willow moss echt te kort 🙂Dat ziet er wel goed uit, lijkt een beetje op een mini variant van de waterpest.
Op een steen knopen, en je kan contrast maken waar nodig
Je hebt van die momenten dat je hebt gesnoeid en denkt van...mmm daar moet nu eigenlijk even iets staan.
Dit is dan een goede kanshebber.
lijkt een beetje op een mini variant van de waterpest.
Nee, dat doet Willow moss echt te kort 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.