oogt wel fel zeg poe.
Komt omdat er nog geen bodem inzit, je kijkt recht door het glas op de tempexlijkt idd wel enorm fel
Komt omdat er nog geen bodem inzit, je kijkt recht door het glas op de tempex
2 x 39 watt op 180 liter is het.
Komt omdat er nog geen bodem inzit, je kijkt recht door het glas op de tempex
2 x 39 watt op 180 liter is het.
voor jou bak kan dat dat wel, maar er zijn maar weinig planten die groeien onder zo weinig licht.ik heb maar 63watt (Max) op 1000liter
Van die nepkaarsjes op batterijen waarschijnlijk 😀Is dat Led of TL bij jou?
Eerlijk gezegd dacht ik ook even van Wow! dat is toch wel heel fel, maar als je dan naar de cijfers kijkt zou het mee moeten vallen, nog geen 0,5 watt per liter is hetdom van me!
Die hebben wij ook in de vensterbank staan, met zo'n wapperend vlammetje, net echt.nepkaarsjes op batterijen waarschijnlijk
voor jou bak kan dat dat wel, maar er zijn maar weinig planten die groeien onder zo weinig licht.
Is dat Led of TL bij jou?
Van die nepkaarsjes op batterijen waarschijnlijk 😀
Ja precies, je kunt nog zoveel licht op een steen laten schijnen maar groeien doen ze toch niet, en hout evenmin😀inderdaad alleen maar kijklicht
dank je voor de tipLet erop dat je er heel weinig water bijdoet
Ja ik zal nog even geduld moeten hebben om het gewenste resultaat te behalen.Paar maandjes en dan is het vol gegroeid
Nee hoor, ging vorige keer ook goed dus dan gaan we er gewoon mee verder.ongeduldig, terug bio co2 ?
Nee hoor, ging vorige keer ook goed dus dan gaan we er gewoon mee verder.
.
ja ik heb er een tiental gemaakt, er moet idd heeeel weinig water bij, en je moet ze snel in de bodem doen anders zijn ze al weer zacht.Mooi begin Patrick en heb je de kleibolletjes al klaar?
Je bedoeld dat je niet kunt wachten hoe het bij mij uitpakt?maar ik ben ongeduldig....
Je bedoeld dat je niet kunt wachten hoe het bij mij uitpakt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.