Dennerle 30 Ltr. van TonHageraats

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum

De garnaaltjes hebben het niet vol gehouden, nagenoeg is de hele groep verdwenen, nu zijn er te weinig om het nog een groep te noemen, dus hierin maar een langvinnige Betta gedaan om eens wat ervaring met deze op te doen, daar hoor ik veel verschillende ervaringen mee dus dan zelf maar wat ervaring in een Betta opdoen.

Bekijk bijlage 299579

Wel in dezelfde kleur gebleven :DD

Prachtige betta en foto zo. Erg mooi.
 
Erg mooie Betta Ton en ik dacht al dat je er een had gelet op je eerdere reactie in een topic maar ik had nog geen foto gezien ;)
 
Erg mooie Betta Ton en ik dacht al dat je er een had gelet op je eerdere reactie in een topic maar ik had nog geen foto gezien ;)
Hij is ondertussen al 3 weken bij me, maar erg lastig om een goede foto van dit drukke beestje te maken en de bak staat ook zo dat er altijd veel weerspiegeling op het glas zit, maar bij deze ;))
 
Gekke garnalen die citroentjes, nu de Betta erin zit zijn ze opeens gaan vermeerderen :juggle:, de Betta vind het allemaal maar best zo :DD

2020-06-26 15.54.51.jpg
 
Ja vreemd zeg. Ze zijn mooi met de fluo streep over de rug.
 
Die kast staat scheef Ton en je moet links wat opkrikken :eek:
 
  • Haha
Waarderingen: FRMB
Welke 2 planten zitter er rechts in je taiwan bak? Ene is een buce volgens mij.
 
Mooie bakjes! Hout in de linker staat leuk gepositioneerd zo.
 
Mooie foto Ton en meneer Betta denkt bij zichzelf hoe vetter de garnaal des te beter die smaakt :DD ;)
 
Vreemde wezentjes die citroen garnaaltjes, zoals ik laats al zei was de groep uitstervende en zag en na veel tellingen nauwelijks 10,dus de Betta maar bij geplaatst met de garnaaltjes als lekkere snack, nu na iets van 2 maanden later zie ik na het schoonmaken en het voeren opeens 30 garnaaltjes en mogelijk nog meer in het struikgewas.

2020-07-18 20.22.32.jpg
 
Bang om uitgeroeid te worden door een moordmachine zet blijkbaar aan tot voortplanting.
Misschien moet ik maar een Betta bij de hommelgarnalen zetten ;))
 
Bang om uitgeroeid te worden door een moordmachine zet blijkbaar aan tot voortplanting.
Misschien moet ik maar een Betta bij de hommelgarnalen zetten ;))

Het verbaast mij ook echt! zo op de foto zie ik er zo een aantal die in 1x weg zouden zijn....
Heb het in der tijd ook geprobeerd bij mijn CR garnalen, maar dat ging minder goed :DD
 
Bang om uitgeroeid te worden door een moordmachine zet blijkbaar aan tot voortplanting.
Misschien moet ik maar een Betta bij de hommelgarnalen zetten ;))
Je weet maar nooit, hier is het nu al een succes.
 
Het verbaast mij ook echt! zo op de foto zie ik er zo een aantal die in 1x weg zouden zijn....
Heb het in der tijd ook geprobeerd bij mijn CR garnalen, maar dat ging minder goed :DD
Hij is wel nieuwsgierig naar de garnalen en komt er regelmatig dicht bij, eerst waren de garnalen gelijk weg en nu kan hij er tot 2 cm bij komen voordat ze weg springen.
 
Dat men daar vroeger om moest lachen... is om te lachen :DD

Vroeger?

En leuk Ton, die citroengarnalen, stiekem mis ik die van ons wel een beetje.

En wat een prachtige betta!
 
Mooi dat het nu zo goed gaat Ton.
 
Het gaat steeds lekkerder met het Betta bakje, de Betta zelf is gezond en nieuwsgierig naar alles en de citroen garnaaltjes nemen in aantal toe, net nog een vrouwtje met een hoop eitjes gespot.

2020-07-24 16.26.24.jpg
 
Wauw! Wat een prachtige kleurencombi, die citroengarnalen met jouw prachtige betta!
Zou dat altijd zo goed gaan: garnalen en betta's? Kan het altijd eens proberen als ik nakweek heb in het vuurgarnalenbakje van zoon... (zou wel blauwe neo's willen naast mijn zwart/aqua betta man)
 
Wauw! Wat een prachtige kleurencombi, die citroengarnalen met jouw prachtige betta!
Zou dat altijd zo goed gaan: garnalen en betta's? Kan het altijd eens proberen als ik nakweek heb in het vuurgarnalenbakje van zoon... (zou wel blauwe neo's willen naast mijn zwart/aqua betta man)
Dat ligt helemaal aan het karakter van Duffie, deze denkt er komt straks toch wel weer eten dus waarom moeilijk doen, en Duffie kan denken, nou, een lekker vers hapje tussen door is ook niet verkeerd.
Het kan dus beide kanten op, er zijn heel veel verhalen te vinden dat een compleet garnalen bestand werd opgegeten.
 
Tja, dat het verkeerd gaan kan heb ik ook een keer gemerkt.
 
Echt een mooi bakje en het past allemaal zo mooi bij elkaar. Ik zou dat zo niet aandurven een betta bij mijn garnalen, maar als het werkt (hopelijk blijvend) is het wel schitterend.
 
:oopss:een beetje teveel rodemug gevoerd voor de Betta, maar de garnaaltjes vinden het best :chef:;))

2020-09-04 21.28.00.jpg
 

Terug
Bovenaan