Afgelopen weekend mijn vissen omgeruild bij de LFS. Vind de rosaceus nog steeds prachtige vissen, maar toch wat te groot voor bij mij in de bak. Heb de vissen dan ook omgeruild voor een schooltje hyphessobrycon herbertaxelrodi (zwarte neons). Tevens een schooltje Carnegi�lla strigata (marmerbijlzalmen) in de bak ge�ntroduceerd.
De rosaceus vrijdagavond uitgevangen, de bak even netjes gemaakt en vervolgens zaterdag de vissen opgehaald. Foto's zijn ook nog een beetje wazig en de planten moeten nog even aanslaan, maar het geeft alvast een idee. Eerst enkele bewoners:
De vuurtjes, vari�rend van knalrood/bordeauxrood tot wat valer, maar ach. Vind ze leuk in alle kleuren
😀
Heel erg blij met mijn corydoras, met name de ene panda. Zelf opgevoed dus blij dat die nog steeds leeft
En niet te vergeten mijn oto's, leuke vissen ondanks dat ze zich vaak verstoppen
En de oude rot heeft gezelschap gekregen van wat jong volk, welke op zijn beurt weer vergezeld wordt door 1 vd 3 verdwaalde borarasjes:
En natuurlijk de nieuwe aanwinsten. Wel een beetje beschadigd door de kreeft die er bij de LFS bij zat, maar moet goedkomen. Naar mijn weten groeien de vinnen wel weer aan en de vissen zijn lekker actief en zien er verder gezond uit:
En ook 's avonds vallen ze lekker op:
En om af te sluiten nog een totaaltje, helaas nog niet helemaal helder. Hoor graag wat jullie er van vinden!