De vissen doen het allemaal goed en zwemmen vrolijk rond. Ik kan ook merken dat mijn man weg is, het is veel rustiger in de bak en de vrouwen zwemmen mooi en rustig door de bak. Ook blij met de keuze qua school; het is er ��n met interessant gedrag en ze zijn lang niet zo schuw. Daarnaast een kleine aanpassing in de inrichting; de uitstroom heb ik verplaatst naar rechtsachter. Ik kan linksachter, iets wat nog op de planning staat, nu een mooi dicht veld van de Limnophila heterophylla maken met ervoor de Vallisneria. Ik merkte nu namelijk bij het langer worden van de L. heterophylla dat deze vrij krom trk door de stroming. Het plan is er. want ik vind de linkerhoek vrij leeg op het moment. Eerst de komende 2 weken herkansingen, daarna ga ik hier mee bezig
net ook even een totaalfoto van de bak gemaakt (zie dat hij niet helemaal scherp is op de comp) en een paar close-ups. Totaal is voor het voeren gemaakt, de rest tijdens het voeren.
Lekker smullen van de nieuwe voeding, waarvoor bedankt ludger!
En ook mijn L104 komt even een kijkje nemen
En ook de ander waagt een blik (rechtonder bij de helena de een, linksboven onder het hout, boven de panda, numero dos)
Close-up
En we komen steeds dichter bij
En waar de een zich verstopt, komt de ander op dezelfde plek weer tevoorschijn
Tot ze beide naar voren durven komen, dichterbij kreeg ik ze helaas niet scherp maar ben zo blij dat ik ze zo op de foto heb weten te krijgen
😀