Cédric Vleminckx
Well-known member
Killerfish zei:Gisteren was het dan zover. Ik heb de bak opnieuw ingericht. Niet mijn achterwand er uitgehaald en de filter aangepast zoals in de planning omdat ik hier ivm werk gewoon momenteel te weinig tijd voor heb. Op het moment draaien beide filters nog mee en dit gaan prima. Wat betreft de corydoras, ik heb contact met iemand die ze waarschijnlijk voor een prijs van rond de 6 a 7 euro gaat verkopen. In het nieuwe jaar mail ik nogmaals, dan gaat hij weer vissen bestellen en kan hij mij een definitieve prijs geven. Ik hoop zo dat hij ze voor deze prijs kan leveren, dan kan ik met groepje iets uitbreiden.
Daarnaast laten mijn L104 laten zich steeds meer zien, happy me 😀
Maar soms proberen ze zich nog te verstoppen:
Mijn neons houden er nu ook van om in de stroming te hangen (beetje vage foto, is vanaf mijn bed genomen):
Deze bovenstaande foto's zijn van vanmorgen/gisteren, zo ook dit totaaltje:
Maar vanmorgen een lading mos opgehaald en deze op het hout bevestigd. Omdat ik toch niet helemaal tevreden was over de inrichting deze ook maar wat aangepast. Over de linkerhoek ben ik echt supertevreden. Vind de combi muurtje-hout-varen-grasje-monte carlo-rotala echt prachtig en hier ben ik dan ook heel erg blij mee. De rechterkant met javavaren-hout-mos-lobelia ben ik ook wel tevreden over. Het midden echter wat minder. De groene crypto weet ik niet echt goed een plaats voor en de rood/groene zijn eigenlijk helemaal niet meer mooi. Ik twijfel er dan ook over om de anubias (welke ik ook niet echt vind staan op de huidige plaats) naast het hout te zetten en de crypto's allemaal weg te doen. Enige puntje: ik heb de groene crypto dus echt net nieuw. Daarnaast twijfel ik er over om nog een aantal monte carlo bij te bestellen, LFS/online, om ook rechtsvoor een veldje te cre�ren. Voor de vallisneria/moshout. Ik wil deze week eerst even gaan kijken hoe ik het wil gaan hebben en dan zal de bak er deels wel weer anders uitzien. Eerst kijken hoe ik het wil en dan eventueel pas planten bijbestellen. Daarbij wil ik de bak ook eerst helemaal in orde hebben voordat ik nieuwe vissen toevoeg.
Totaaltje nu. Ziet er in het echt beter uit en de planten moeten echt nog even aanslaan. Binnenkort volgt er een update aangezien er nog wel weer wat gaat veranderen 🙂
Je hebt een mooi aquarium!