Killerfish
Well-known member
Echt he, vreetzakken dat het zijn. Maar wel prachtige vissenMooie foto's.
Tjonge jonge wat is die Betta man van jou een varkentje 😀
Pracht exemplaar!
Echt he, vreetzakken dat het zijn. Maar wel prachtige vissenMooie foto's.
Tjonge jonge wat is die Betta man van jou een varkentje 😀
Pracht exemplaar!
Ze zijn inderdaad heel mooi, ook je dames.Echt he, vreetzakken dat het zijn. Maar wel prachtige vissen
Ik denk dat je mijn afscheiding bedoeld. Nee, heb die plastic rand tussen grind en zand zitten zodat het niet mengt. Voorheen altijd gelijk met het grind maar dat mixte veel te veel en snel, dus met de scapeverandering een hogere rand in deze bak gedaan. Dit met de gedachte dat er nog planten voor zouden komen en dat je het niet zou zien. Dat vind ik dus te druk en daarom is de rand zichtbaar, maar stoort me op zich niet. Aan de andere kant, had ik dat geweten had ik de verbinding niet vooraan gemaakt, die dot kit is het enige wat ik wat minder vind, maar acht. Als dat het enige is. Maar het loopt helemaal door tot aan de achterkant. Daar mengt het wel wat, maar dat was ook de hoop. Loopt het 'weg in de diepte' Foto is lastig, maar wellicht is het zo dat duidelijker;Dat ronde (plastic) bakje, is dat om te voeren? Eten jouw betta's daar uit? Die van mij kijkt al niet meer naar de tubifex om zodra het onder de drijfplanten wegdrijft...
2x externe filter 600L/uur. Gaat vooralsnog prima, maar heb 1 van beide achter het hout zitten. Maar ook voorheen met beide in de bak ging het prima. Heb meerdere plekken in de bak met nauwelijks stroming en ook hangen ze vaak even te rusten tussen de planten.Hoeveel stroming heb je eigenlijk in deze bak met de betta's?
Mijn keuze zou (waarschijnlijk) gaan naar een Dumbo ear, redelijk lang vinnen dus, drijfplanten zijn aan het ontwikkelen, sommige planten hadden de oppervlakte inmiddels al bereikt, dus die heb ik al weer terug gesnoeid.Daarom ook voor een crowntail gegaan, die heeft wat minder grote vinnen en dus wat minder last van de stroming
Erg mooi ja,maar dat had ik al gezegd😀vooral de donkere dame ben ik erg blij mee!
Niet alleen de garnalen hier, vooral de dumbodames zwemmen eigenlijk standaard in de weg, waar ik ook bezig ben 😀Leuk die Kuhli's, en garnalen zijn echt niet bang daar ben ik inmiddels ook achter, ik moet ze soms gewoon aan de kant duwen als ze ergens zitten waar ik bij wil.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.