Killerfish
Well-known member
😀 😀 😀
Ziet er nu alweer goed uit
Tnx beide!Zozo je bent weer druk geweest, die ene Cory is erg blij met het zand zo te zien, tot z'n oren zit ie erin😀
Je had de beckfordi toch? Niet te druk voor 80cm?Zelf ben ik erg blij met de Potloodjes, die zijn ook absoluut niet schuw, laatst zat er zelfs één aan mijn vinger te knabbelen😀
Ja de Beckfordi, ze zitten hier ook maar op een meter, 10 stuks heb ik er, erg druk vind ik ze niet, aanwezig zijn ze wel😀Je had de beckfordi toch? Niet te druk voor 80cm?
Ah tnx, ga er eens naar kijkenJa de Beckfordi, ze zitten hier ook maar op een meter, 10 stuks heb ik er, erg druk vind ik ze niet, aanwezig zijn ze wel😀
Ze kunnen wel redelijk groot worden, tot 6 cm heb ik gelezen.
Van de drie soorten die jij noemt vind ik persoonlijk de Espei het leukst, maar die heb je al gehad lees ik.
Bak is zeker mooi helder.
Dat weet ik niet😀maar welke soort heb ik nog niet gehad
Oh...juist. Das jammer.Nou, weer retour winkel
Yup, echt een ukkie nog. Had hem in eerste instantie in deze bak, maar mevrouw was het ook daar niet zo mee eens Dus tijdelijk maar even in de lido, gaat vast goed voor die paar dagenWat jammer van Henk maar hij heeft een waardige opvolger gekregen, nog een jong beestje zo te zien?
Leuk, zo'n aquarium hoor. Maar alle gekheid op een stokje, loopt altijd allemaal prima en ach, af en toe even een hobbeltje hoort er ook bij toch.Toestanden allemaal met de vissen! 😉
bak staat er iig super bij!
Ja, leek me het beste om hem niet veel langer te laten lijden. Kinderen gaven voor de vakantie al aan dat ze hem weinig zagen en hij al een paar keer bijna dood leek. Dat was voor mij eigenlijk reden genoeg om even extra op te letten op de dagen dat ik er was en mij viel hetzelfde op. Futloos en leek niet heel makkelijk meer te ademen met de steeds grotere tumor. Dus mee naar huis met de overige bewoners en met een flesje kruidnagelolie hem naar de eeuwige viswateren geholpen. Kinderen weten het nog niet, benieuwd naar hun reactie.En jammer van Henk maar je hebt er een hele mooie Henk 2 voor terug
Dus mevrouw Betta viel de blauwoogjes aan?
hopelijk gaat het straks wel goed met je dominante vrouwtje.
Zal eens kijken of ik met vaste instellingen op de telefoon een vergelijkingsfoto kan maken, is stuk minder fel namelijk. Hopelijk lost dat ook het beetje alg op mijn grasjes op, aangezien de plantjes in de lido met minder verlichting dit niet hebben.Op de foto lijkt het feller met de Led dan met de tl overigens.
Overigens hebben de beide L104 allebei hun eigen plekje gevonden lijkt het. De een heeft onder het hout links een gat gegraven (hadden we al rekening mee gehouden dus het hout stond al op het glas) en de ander rechts in het holle stuk hout. Lijkt van de voorkant massief, maar zit een mooie ruimte onder. En genieten doen ze van het hout, want je hoort/ziet ze regelmatig schrapend door de bak gaan.
Dat is wel natuurlijk gedrag, maar ook wel een beetje zielig ja als ze continu bang zijn, misschien had je het nog even de tijd moeten geven?maar je zag aan de vissen dat ze wegschoten als ze in de buurt kwam en eigenlijk constant in een school zwommen.
Dat was ook mijn twijfel. Waren nog hele jonge visjes en echt klein in verhouding tot de betta. Waren ze wat groter geweest, had ik het wat langer aan durven kijken denk ikDat is wel natuurlijk gedrag, maar ook wel een beetje zielig ja als ze continu bang zijn, misschien had je het nog even de tijd moeten geven?
Daarom, en aangezien ik zag hoe ver mijn garnalenpopulatie al uitgedund was bij de bodemwisselHet was ook zonde geweest als ze ten prooi waren gevallen ja.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.